≫ 

Dekodirane crne kutije iz ruskog aviona koji se srušio: Otkriven najverovatniji uzrok pada (FOTO) (VIDEO)

Komisija je rekla da je "posebna situacija" sa avionom An-148 počela nekih 2 minuta 30 sekundi nakon poletanja na nadmorskoj visini od oko 1.300 metara i brzini od 465-470 kilometara na sat

  • 5

Međudržavni vazduhoplovni komitet Rusije saopštio je da je završeno dekodiranje crnih kutija iz aviona An-148.

5 kobnih minuta ruskog aviona i pitanje koje se nameće - ko je kriv za smrtonosni pad? Istražuju se samo tri uzroka (FOTO) (VIDEO)

Letelica avio-kompanije "Satarov erlajns" išla je od Moskve ka Orsku, kada se srušila posle samo nekoliko minuta nakon uzletanja.

Prema informacijama ruskih medija, nesipravni podaci o brzini leta u kombinaciji sa ledom, mogući su uzrok pada aviona.

Foto: Tanjug/AP

Komisija je rekla da je "posebna situacija" sa avionom An-148 počela nekih 2 minuta 30 sekundi nakon poletanja na nadmorskoj visini od oko 1.300 metara i brzini od 465-470 kilometara na sat, dodajući da su pogrešni podaci o brzini leta, očigledno zbog hladnog vremena, mogli da dovedu do pada.

Komisija je saopštila da je pad možda uzrokovan greškom pilota, koji pred poletanje nisu aktivirali grejanje opreme za merenje pritiska, što je rezultiralo pogrešnim podacima o brzini letenja.

Nakon analiziranja crne kutije sa podacima o letu aviona, Međudržavni komitet za vazduhoplovstvo saopštio je danas da je do pada letelice u nedelju došlo pošto su piloti videli različite podatke na dva indikatora brzine aviona, prenosi AP. Do pogrešnih podataka o brzini došlo jer su piloti, pre poletanja, propustili da stave u pogon sistem za grejanje opreme za merenje pritiska.

Foto: Tanjug/AP

- Preliminarna analiza registrovanih informacija, kao i analiza sličnih slučajeva koji su se dogodili u prošlosti, pokazuju da je do posebne situacije moglo doći u vazduhu zbog neispravnih podataka na pilotskim monitorima o brzini letenja, a što bi moglo biti povezano s prekomernim hlađenjem celokupne opreme za pritisak jer su sistemi za grejanje bili isključeni - objašnjava se u saopštenju, navodi Tas s.

Napominje se da je tokom svih drugih letova koji su registrovani u crnoj kutiji letelice - a takvih letova je bilo ukupno 15 - grejanje opreme za pritisak bilo aktivirano pre poletanja aviona, još dok je avion stajao na pisti.

Piloti su u avionu "antonov 148" uključili autopilotski sistem nakon poletanja sa moskovskog aerodroma "Domodedovo", ali su se vratili na ručne kontrole kada su na monitorima ugledali neodgovarajuće podatke o brzini.

Foto: AP/Tanjug, flightradar

Putnički avion Antonov An-148 poleteo je za Orsk, u oblasti Urala, u nedelju sa aerodroma Domodedovo i nestao sa radara posle par minuta. Niko nije preživeo od ukupno 65 putnika i šest članova posade u avionu.

Delovi letelice pronađeni su nedaleko od sela Stepanovskoje u distriktu Ramenski, moskovskog regiona.

Pogledajte video:

(Telegraf.rs)

Daljinac

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • dudule

    13. februar 2018 | 14:41

    Ne kontam a inace sam elektricar po struci ...

  • Vlada

    13. februar 2018 | 16:01

    Umesto da se to automatski ukljucuje ono moras da mislis na milion stvari. Malo mi je nemoguce da zbog toga moze da se srusi avion

  • Maša

    13. februar 2018 | 14:39

    Kada se krila aviona zalede a ne prekontrolise se i avion uzleti,odmah pada 100%!Na to se ne obraca paznja!Tu su motori,logika i neodgovornost!!!Dajte ljudi i kada sednete u avion pre nego sto uzleti bacite pogled na krila iako uocite trunku leda,ledenice obavestite pilota,kopilota,stjuardese,stjuarte i budite uporni!!!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA