OTKRIĆE KOJE JE ZBUNILO SVE: U kosmosu otkriven NAJVEĆI SVEMIRSKI PRSTEN nezamislivih razmera!

Otkriven masivni misteriozni prsten udaljen 7 milijardi svetlosnih godina od Sunčevog sistema

Astrofizičari su otkrili prsten od 5 milijardi svetlosnih godina u prečniku. Veličina ovog prstena je nešto najveće što je do sada otkriveno u svemiru, a ovoliki prečnik ne može da postoji prema zakonima modernih kosmoloških teorija.

OVO MOŽE DA BUDE NAJVAŽNIJA VEST U ISTORIJI: NASA je možda stvorila pogon brži od svetlosti

Naša galaksija ima prečnik od 100 hiljada svetlosnih godina, te bi samo upoređivanje brojki dočaralo nezamislivu veličinu ovog prstena.

Ovo neverovatno otkriće postignuto je kroz zemaljsku i svemirsku opservaciju eksplozije gama zraka. Eksplozije gama zraka su najmoćnije eksplozije do sada viđene u svemiru, još od Velikog praska.

U zvaničnim istraživanjima prečnik kosmosa dostiže 1,2 milijarde svetlosnih godina, te je otkriće prstena čiji je prečnik skoro pet puta veći pobilo zvaničnu teoriju i ostavilo naučnike u šoku.

Ovo otkriće je takođe i još jedan podsetnik koliko malo zaista znamo o svemiru uprkos svim tehnološkim dostignućima modernog doba.

(Telegraf.rs / Izvor: Daily mail)

• Cionista

5. avgust 2015 | 14:32

Kako oni znaju precnik kosmosa a do meseca nisu dosli nikada. Sta lupaju gluposti . Sve je to rekla kazala, ko zna koliko je to. Mozda je manje nego sto iko misli.

• Posejdon

5. avgust 2015 | 22:56

Dok nije istraženo 5posto okeana pričaju o čemu?!

• Hisar