OTKRIVENE NOVE 1.284 PLANETE: Neke od njih liče na Zemlju! Da li tamo ima života? (VIDEO)

Izvan našeg solarnog sistema postoje 1.284 planete, od kojih bi skoro 550 moglo da liči na Zemlju, objavila je danas Američka svemirska agencija (NASA) saopštavajući otkrića svog svemirskog teleskopa Keplera.

ZEMLJA UBRZANO NESTAJE: Evo šta nas očekuje za 30 godina

- To nam daje nadu da tamo negde, oko zvezde poput naše, možemo možda da otkrijemo novu Zemlju - rekla je Elen Stofan, glavni naučnik u sedištu NASA u Vašingtonu, prenosi AFP.

Ali, ono što je još zanimljivije je da ih je devet unutar zone u kojoj je moguć život - odnosno temperature bi mogle biti takve da voda ostane u tekućem stanju. Tako je sada broj takvih poznatih planeta skočio ukupno na 21.

Svemirska opservatorija Kepler, koja je lansirana 2009. godine, skenira 150.000 zvezda tragajući za znacima tela u orbiti, naročito onih koji bi mogli da podrže život.

- Od skoro 5.000 potencijalnih planeta pronađenih do danas, sada je provereno više od 3.200 a 2.325 njih je otkriveno pomoću Keplera - navela je NASA u saopštenju.

Kako se dodaje, od novootkrivenih 1.284 skoro 550 bi mogle da budu stenovite planete poput Zemlje, s obzirom na njihovu veličinu.

Pogledajte video:

(Telegraf.rs/ Tanjug)