22

U poslednji čas otkriveno da će asteroid VEČERAS prohujati kraj Zemlje: Duplo je veći do onog koji je ostavio pustoš pre nekoliko godina (VIDEO)

Telo će proći na samo 64.000 kilometara od naše planete

NASA je tek u nedelju otkrila asteroid prečnika između 15 i 40 metara koji strahovitom brzinom juri ka Zemlji.

Asteroid nazvan 2018 CB proći će večeras po srednjeevropskom vremenu na udaljenosti od oko 64.000 kilometara od naše planete.

- To je jedna petina razdaljine između Zemlje i Meseca - objašnjava Nasa.

Prečnik asteroida je zabrinjavajući budući da je dvostruko veći od Čeljabinskog asteroida koji je 2013. iza sebe ostavio pustoš - na hiljade povređenih ljudi.

- Asteroidi ove veličine ne prolaze često blizu naše planete - možda jednom, dva puta godišnje - poručuju iz NASA.

Veći od bilo kog dosad izgrađenog nebodera: Asteroid otkriven pre 16 godina proleteće blizu Zemlje 4. februara (VIDEO)

Ovaj asteroid na sreću neće napraviti nikakve posledice prolaskom pored Zemlje. Drugi asteroid 2018 CC prošao je u utorak kraj planete na razdaljini od 184.000 kilometara.

Treba reći i zašto je ovaj današnji asteroid potencijalna opasnost po sve nas - NASA sve objekte koji se približe na manje od 7,5 miliona kilometara od Zemlje tretira kao ''objekat blizak Zemlji''.

Foto: NASA

Tada se na daleko ozbiljniji način pristupa posmatranju tela i beleženju njegovih karakteristika.

Naredni asteroid koji će proći pored Zemlje biće 2017 VR12 i to će učiniti 7. marta.

VIDEO: Ruski kosmonaut uzjahao usisivač i osvojio svemir

Daljinac

(I.Đ. - Telegraf.rs)

Tagovi: Asteroid, brzina, NASA, Svemir, Zemlja

Pogledajte sve vesti u poslednja 24 sata

Komentari (22)
Poređaj komentare:
  • Z
    zoran

Da to nije neki novi film sa Ilon Mask-om u produkciji.Dosadilo mu lansiranje raketa pa prelazi na asteroide?

• Z
    zoran

Jeste,jeste,sada samo fali da poverujemo u asteroide i da se uplasimo.Ha,ha,ha,ha.Kakve budalestine i gluposti od glupih kauboja.

• D
    dule79ers

Sreća pa je Brus Vilis bio spreman, inače, ode sve u tri ....

Seksi robijašica zaludela žene! Iz jednog razloga hitno je žele van zatvora, a na tome bi mogla da zgrne bogatstvo (FOTO)

Čovek spasavao svog pernatog ljubimca, zamalo da i životinja i on izgube glave u blatu (VIDEO)

Bubuljica na njegovim leđima rasla je 30 godina: Kada je stisnuo, izašla je jeziva masa koja više nije mogla da se zaustavi (VIDEO)

Šetate s devojkom, piški vam se na ulici... Samo napred! Parižani smislili kako da iskoriste urin, pa postavili pisoare usred grada (FOTO)

Džesi je bila zaglavljena na krovu tri dana, a onda je vatrogasca koji je pritrčao u pomoć počastila sočnom psovkom

Sva hrana iz ovog kontejnera u supermarketu je besplatna: Ako su je neki bacili, drugi će je sigurno pojesti (VIDEO)

Otišao je kod frizera i rekao "hoću nešto drugačije", a izašao napolje sa penisom na glavi (VIDEO)

Delfina je povredio čovek ali kada je ugledao ronioca zaboravio je na opasnost i molio za pomoć (VIDEO)

Ovo je najveći hot-dog na svetu: U kifle nagurali 10.000 viršli sa svim prilozima (FOTO)

Njegov talenat je oduševio svet: Izgubio je obe ruke, ali zato nogama stvara neverovatne poklone za decu (VIDEO)

Mama orka je rastužila ljude širom sveta: 17 dana je plivala pored svog mrtvog mladunčeta, i na kraju se jedva oprostila od njega (FOTO)

Poslednji trenuci života mladog bika: On je odabran da bude žrtvovan u susret jednom od najsvetijih muslimanskih praznika

Ovako u Brazilu od starog "golfa" prave "paklenu mašinu": Nema terena za koji ovaj mutant nije spreman (VIDEO)

Neću da zaspim, neću da zaspim, neću da zaspim (VIDEO)

Neandertalci su imali osećaj za modu: U pećini pronađen vredan komad kamena koji to i dokazuje

Miroljubivi gorostas napravio pometnju: Zbog džinovskog losa ljudi su vozili u rikverc, samo da bi videli šta će uraditi (VIDEO)

Nemci probali sve u borbi sa ukletim auto-putem, pa pozvali vidovnjaka: Kada je Melani došla, pojavili su se vilenjaci i tužna mrtva bića

Orgije u parku usred bela dana: Četvoro ljudi imalo seks, prolaznici u čudu fotografisali šokantnu scenu (FOTO)

Ovom mladiću neće biti dobro kad se probudi, ali bukvalno: Posle lude noći i teškog pijanstva u Kavosu zaspao je na najčudnijem mestu (VIDEO)

Dečko, gde si ti pošao? Rus se na plaži nabacivao zgodnim Srpkinjama, a kada mu je naišla supruga, video je sve zvezde (VIDEO)

Dok su drugi bežali, nesrećni čovek se parkirao na mestu gde se odigravala ulična borba bikova (VIDEO)

Mladić i dve devojke goli akcijali u parkiranom automobilu: Kada se začula pucnjava, izleteli su napolje, a sve je snimila kamera (VIDEO)

Optužili su ga da je ukrao vredan dijamant, a kad im je rekao da je to mrav uradio, nisu mu verovali: Onda su pogledali ovaj video (VIDEO)

Posao iz snova nalazi se na prelepom grčkom ostrvu: Jedini uslov je da volite mačke jer će vam društvo praviti njih 55 (FOTO)

Novčanice sa likom Karla Marksa vrede "0 evra", a svi žele da ih kupe (FOTO) (VIDEO)

Deka (70) je lovac na Pokemone i juri ih po celu noć: Koristi čak 11 telefona i ima posebnu taktiku (VIDEO)

Ovo je trebalo da bude njen najsrećniji dan: Mlada je krenula na venčanje, a onda je morala da zove policiju (VIDEO)

Otac Megan Markl poslao je ćerki sceparajuću poruku, a za zeta Harija je imao samo jednu rečenicu

Ispod njega je bio ambis, sekunde su ga delile od smrti: Pružio je ruku prijatelju da ga izvuče, a on se valjao od smeha (VIDEO)

Nestalo im je struje, a kad su otvorili trafo stanicu ugledali su jeziv prizor (VIDEO)

"Ružno pače" ili samo nespretno? Ovaj mališa je zaostao za kolonom, trotoar mu je bio prepreka (VIDEO)

Pastuv Moro je gospodar Stolova: Na ponosnom lepotanu vidljivi su tragovi nebrojenih dvoboja (VIDEO)

Krokodil je širom otvorenih čeljusti krenuo ka svom dreseru (VIDEO)

Ovako žive najbogatija deca koju svi u ovoj državi mrze: Oni se bahate dok ostali promovišu skroman način života (FOTO)

Meteor težak više od dve kilotone je nedavno udario u Zemlju, a o njemu svi ćute: Zašto Vazduhoplovstvo SAD nije prijavilo ovaj događaj?

Narko kartel pokušao da prokrijumčari 2 tone kokaina, ali su ih helikopterom naterali pravo u zamku (VIDEO)