0

Asteroid veličine najvišeg nebodera u Njujorku prolazi uskoro pored Zemlje: Nazivaju ga "potencijalno opasnim" (VIDEO)

Asteroid veličine Empajer Stejt Bildinga, nazvan "2017 VR12", trebalo bi danas, nešto pre osam sati po lokalnom vremenu, a oko 14 časova po našem, da prođe pored Zemlje i to na udaljenosti od skoro milion i po kilometara.

Sa prečnikom između 200 i 450 metara, VR12 bi mogao biti veći od Empajer Stejt Bildinga u Njujorku, koji je visok 443 metra.

>>>Asteroid u obliku lobanje će proći pored Zemlje 2018. godine: Svi strepe od ove reprize Noći veštica! (FOTO)

Foto: Pixabay

NASA je ovaj asteroid okarakterisala kao "potencijalno opasan", jer sve asteroide koji prolaze pored naše planete na udaljenosti do sedam i po miliona kilometara svrstava u tu kategoriju.

Ipak, nema razloga za brigu, jer će asteroid proći pored Zemlje na tri puta većoj razdaljini nego što je Mesec udaljen od naše planete.

Ranije procene su bile da je VR12 širok 470 metara, što je stručnjake navelo da veruju da je bio veći od Bakingemske palate. Od tada se procene smanjuju, ali NASA još uvek klasifikuje VR12 kao "kamen srednje veličine".

Ovaj asteroid je prvi put otkriven od strane Pan-STARRS 1 teleskopa na Havajima 10. novembra 2017. godine.

Foto: Pixabay

Zahvaljujući virtuelnom projektu teleskopa, ljudi širom sveta moći će da vide prolazak ovog asteroida pored Zemlje koristeći uživo webcast.

VR12 prolazi pored Zemlje samo nekoliko dana nakon asteroida veličine autobusa, 2018 DV1, koji je prošle nedelje prošao na nešto više od 100.000 km od naše planete.

Pogledajte video:

Daljinac

Tagovi: Asteroid, mesec, Planeta, Zemlja

Pogledajte sve vesti u poslednja 24 sata

Jedini Teslin toranj se nalazi u Rusiji: U zabranjenoj je zoni, decenijama ne radi, a nikada nije iskorišćen u punoj snazi (VIDEO)

Pljunuo je na picu, preko nje stavio sos i mrtav hladan je dao gostu: Radnik uhvaćen u odvratnom činu i nije mu prvi put (VIDEO)

Prelepoj Mimi su u piće sipali drogu za silovanje! Paralisala se i onesvestila u toaletu, jedva je ostala živa. Sada ima važnu poruku za sve devojke

Granicu Pakistana pogodio pivski cunami, a niko nije bio pijan (VIDEO)

Rekao da je popio flašu i po piva, a onda mu izmerili 8,3 promila: Slučajno otkriven državni rekorder u pijanstvu

Bosanci dobili najluđi kontejner za reciklažu: Samo fali čovek unutra da razvrstava otpad (VIDEO)

Pozvali su nindža kornjaču na dečiji rođendan, a on batalio mališane, pa se uhvatio u kolo (VIDEO)

Devojke rade sve da bi imale što duže trepavice, a ovaj mališan (11) ih ima previše (VIDEO)

Hteli su da postave statuu u čast boga, a zamalo ih je to koštalo života (UZNEMIRUJUĆI VIDEO)

Kuću u kojoj je rođen Hari Poter niko neće: Godinu dana se prodaje, dostigla je cenu od milion funti, a kupci ni ne svraćaju (FOTO)

Niko ne spava slađe od ove divne bebe: Bombe da padaju, mališa će biti u dubokom snu (VIDEO)

Mučila ju je hronična migrena. Uzela je lekove da ublaži bolove, ali se slučajno ubila

NASA pronašla još dve nove planete: Ima ih još, raštrkane su svuda po nebu i samo čekaju da budu otkrivene!

Pretežak rastanak! Oni su godinama tragali za drogom, bombama i ljudskim telima a danas su ispraćeni u penziju uz najveće počasti! (FOTO) (VIDEO)