Oprez: Svaki treći nemački polovnjak dolazi sa štelovanom kilometražom

Francuski i nemački autoklub pokrenuli su veliku kampanju borbe protiv nameštanja kilometraže, i da upozore javnost i vlasti da takvo ponašanje mora da se sankcioniše

Foto: Milena Đorđević

Nameštanje kilometraže na polovnim automobilima je veliki biznis i mnogi lovci u mutnom zarađuju mnogo novca u toj disciplini varanja kupaca.

Francuski autoklub (ACA) i nemački autoklub (ADAC) pokrenuli su veliku kampanju borbe protiv nameštanja kilometraže. Autoklubovi su odlučili da podignu glas i upozore javnost, ali i vlasti, da takvo ponašanje mora da se sankcioniše.

To je veoma važno i za kupce polovnih automobila na Balkanu, pošto se procenjuje da svaki treći polovnjak u Nemačkoj ima nameštenu kilometražu. Kao što znate, a možda ste i sami nešto odatle pazarili, Nemačka je jedno od tržišta koje je najvažnije našim kupcima polovnih vozila.

Nemci i Francuzi procenjuju da se na njihovim tržištima prodaje od 30 do 50 odsto polovnih automobila sa nameštenom kilometražom. Zato budite oprezni kada kupujete polovno vozilo iz inostranstva i dobro pogledajte servisnu knjižicu.

Inače, uređaji pomoću kojih kilometraža može da se namešta mogu da se kupe na internetu.

Video: Prva Auto-moto berza polovnih vozila na Novosadskom sajmu

(Telegraf.ra/HAK Revija)