Kreativnost bez granica: Regionalni stručnjaci se okupljaju u Rovinju

Vreme čitanja: oko 4 min.

Sledeće nedelje počinju Dani komunikacija. Festival komunikacija i kreativnosti okupiće ugledna lica hrvatske i regionalne kreativne scene u aktuelnim diskusijama i zanimljivim tržišnim osvrtima

Foto: Dani komunikacija/Promo

Dani komunikacija uskoro otvaraju svoja festivalska vrata kreativcima, digitalcima, komunikatorima, dizajnerima i svim ljubiteljima kreativnosti i tržišnih komunikacija, koji će u svom devetom izdanju od 20. do 23. aprila u hotelu Lone u Rovinju okupiti nekoliko hiljada učesnika.

Objavljen je zvanični raspored festivala, a posebno raduje činjenica da gosti mogu da učestvuju u čitavom nizu zanimljivih diskusija o temama od velikog značaja za industriju, što festival čini odličnom šansom za razvoj kreativnih ideja - ali i da se o njima raspravlja na nizu panela koji će kritičkim okom iz više perspektiva ispitivati kreativnost u Hrvatskoj, ali i u čitavom regionu.

L'ART POUR L’ART: ON THE ROLE OF CREATIVITY TODAY

Svet se menja pred našim očima, a uloga kreativnosti u oblikovanju budućnosti je sve važnija – a možda i nije? Da li je kreativnost bliža filozofiji ili poslovnom sektoru? Da li nam pomaže ili se sveti? Sva ova pitanja su ključna za razvoj kreativne industrije, a odgovore će na Danima komunikacija ponuditi umetnica i muzičarka Ana Đurić Konstrakta, kreativac i autor bestselera Aljoša Bagol i multidisciplinarni umetnik Slaven Lunar Kosanović u razgovoru sa domaćinom rasprave - vizuelnim umetnikom Slavimirom Stojanovićem (Futro Design ) u razgovoru pod nazivom L'art Por L'art: On the Role of Creativity Today.

Foto: Dani komunikacija/Promo

Osvrnuće se na uloge kreativnih ljudi u društvu i biznisu, a neće im promaći ni tema odnosa umetnosti i tehnologije.

CREATIVITY CHALLENGED: ARE WE LIMITED OR LIMITLESS?

Da li su sloboda izražavanja, politička korektnost i kultura startap kompanija koje prevazilaze očekivane okvire radne kulture – ujedno i prepreke kreativnosti? Ili zapravo predstavljaju nove mogućnosti koje će nas gurnuti ka novim granicama? [Spark the Conversation] Creativity Challanged: Are We Limited or Limitless? powered by HEP je razgovor koji će podstaći pretvaranje izazova u prilike – i inspirisati kreativnu izvrsnost.

Foto: Dani komunikacija/Promo

Voditelju razgovora, Nikoli Žiniću (kopredsednik i glavni kreativni direktor, Bruketa&Žinić&Grey / Hrvatska), pridružiće se sagovornici iz čak pet zemalja: Vesna Beganović (osnivač i partner, Via Media / Bosna i Hercegovina), Sašo Dimitrievski (partner i član odbora, Pristop, Slovenija), Nikola Kapraljević (izvršni direktor, Infinum / Hrvatska), Sašo Pešev (izvršni partner, New Moment Makedonija, Albanija i Kosovo / Severna Makedonija) i Srđan Šaper (predsednik odbora, I&F Grupa/Srbija) će objasniti da kreativnost ne postoji i ne treba da postoje granice.

MEET YOUR NEIGHBOURS

Kako kreativnost diše na pet regionalnih tržišta? Meet Your Neighbours: The Balkan... Oops, We Mean CEE Markets Snapshot je niz prezentacija na kojima će učesnici moći da nauče o najnovijim marketinškim trendovima i uticaju koji imaju na određeno tržište. Bosnu i Hercegovinu će predstaviti Ekrem Dupanović (glavni urednik, Media Marketing); Hrvatsku Damir Ciglar (generalni direktor, Imago Ogilvy / bivši predsednik uprave HURA-e); Severnu Makedoniju Aleksandra Dilevska (CEO Publicis Groupe Croatia & N. Macedonia, COO Adriatic); Srbiju će predstaviti Lea Stanković (izvršni direktor, Communis); dok Dino Zupančič stiže iz Slovenije (član uprave, SOZ / generalni direktor i partner, Agencija 101).

Foto: Dani komunikacija/Promo

Ovi iskusni stručnjaci će ponuditi svoje viđenje onoga što je dobro na tržištu, ali i ukazati na prostor za napredak, a kvalitetno zaokružiti sliku regionalne industrije.

DESIGNING SUCCESS

Hrvatsko dizajnersko društvo (HDD) na panelu Designing Succes: On the Visual Language of Communications udružilo je snage sa Hrvatskom grupom društava za marketinško komuniciranje (HURA) kako bi zajednički podstakli razgovor o poziciji dizajnera na današnjem tržištu i njihovom uticaju u procesu donošenja odluka. Moderatorka razgovora Maša Milovac (dizajner i predsednica Upravnog odbora HDD), i učesnici Maja Kolar (suosnivač, dizajner i istraživač, Oaza), Šon Poropat (kreativni direktor, Studio Sonda), Sven Sorić (samostalni umetnik , potpredsednik Upravnog odbora HDD ) i Marko Šesnić (kreativni direktor, Studio Šesnić&Turković) govoriće o tome kako nas spajaju razlike – ali zašto dizajn nikada neće izaći iz mode.

Foto: Dani komunikacija/Promo

Podsećamo, objavljen je i iščekivani raspored Dana komunikacija.

Posle Edvarda Snoudena, koji će se video-linkom pridružiti učesnicima festivala DK2023 na desetogodišnjicu otkrivanja sistema masovnog nadzora koji je šokirao svet, jevanđelista, vizionar i rok zvezda tehnološkog sveta Džejms Vitaker, Munise Can, strateg i direktor kompanije Highsnobiety-ja, koja pomaže brendovima da zacrtaju put ka sigurnom uspehu, vodeći kreativac dalekog Japana Tošihiko Tanabe, svetski autoritet za seks tehnologiju Brioni Cole, Main Monka Viktora Knaapa, najveća svetska platforma za digitalnu produkciju, Rori Sutherland, jedan od najoriginalnijih mislilaca u sferi oglašavanja i šire, nadrealističkog rediteljskog dua Vallee Duhamel i svetski poznatog filozofa Srećka Horvata uslediće najave brojnih drugih zanimljivih učesnika Dana komunikacija.

Prijave za učešće na jednom od najboljih svetskih događaja po dvostrukoj nominaciji Britanske asocijacije za izvrsnost Awards moguće su na zvaničnom sajtu festivala.

(Telegraf.rs)