Nakon što su Facebook, Instagram i Twitter najavili ulazak u NFT, povorci se izgleda priključuje i YouTube

Suzan Vojcicki kaže da kompanija nastoji da “pomogne kreatorima da iskoriste nove tehnologije”.

Foto: Unsplash

YouTube NFT-ovi su možda iza ćoška. U pismu objavljenom danas, izvršna direktorka YouTube-a Suzan Vojcicki je sugerisala da kompanija u budućnosti želi da uđe u NFT što bi služilo kao još jedan izvor prihoda za kreatore na platformi.

“Uvek smo fokusirani na proširenje YouTube ekosistema kako bismo pomogli kreatorima da iskoriste nove tehnologije, uključujući stvari kao što su NFT, dok nastavljamo da jačamo i unapređujemo iskustva koja kreatori i korisnici imaju na YouTube-u”, navodi se u pismu.

NFT ili non-fungible tokens zapravo predstavljaju definiciju digitalne imovine. NFT su vid kriptovalute koja omogućava da se razna umetnička dela na različitim medijima i sajtovima “tokenišu” i prodaju putem mehanizama digitalne trgovine.

Pismo izvršne direktorke upućeno YouTube zajednici navodilo je oblasti u koje kompanija planira da investira, poput gejminga i kupovine, i kako planira da podrži kreatore.

Vojcicki kaže da YouTube gleda Web 3.0 kao “izvor inspiracije”, posebno ističući mogućnosti koje nude kripto, decentralizovane autonomne organizacije (tzv. DAO) i NFT.

Nagoveštaj YouTube-a o mogućim NFT-ovima su u skladu sa drugim platformama koje su nedavno predstavile ili najavile sopstvene verzije. Twitter sada nudi korisnicima mogućnost da poseduju poseban JPEG da “pokažu svoje vredne stvari” na njihovom profilu, a Facebook i Instagram navodno pripremaju nešto slično, gde će korisnici moći da prikažu svoje NFT-ove.

YouTube još uvek nije pružio dodatne detalje kako bi ovo moglo da izgleda i funkcioniše.

(Telegraf.rs)