TVITOMANIJA: Na koji način političari i javne ličnosti koriste društvene mreže?

Na temu "Društvene mreže i život" na ovogodišnjoj konferenciji u Novom Vinodolskom govoriće političari, uspešni preduzetnici, javne ličnosti i eminentni marketing i PR stručnjaci. U pauzama predavanja garantovana je dobra zabava

Tvitomanija, najveća regionalna konferencije o društvenim mrežama, održava se od 8. do 12. maja u luksuznom hotelu Novi Spa Hotels & Resort u Novom Vinodolskom. Na jednom mestu okupiće se eminentni marketing i PR stručnjaci, političari i politički konsultanti, preduzetnici, novinari, javne ličnosti, kao i aktivni korisnici društvenih mreža.

Tema ovogodišnje Tvitomanije je "Društvene mreže i život", sa naglaskom na sveobuhvatni uticaj popularnih društvenih mreža Twitter, LinkedIn, Facebook, Instagram, Foursquare, Tumblr, Pinterest...

Na ovogodišnjoj Tvitomaniji gostuju Nadan Vidošević - predsednik HGK, Veselin Jevrosimović - predsednik Comtrade, Aleksandar Veselinović - direktor Hemofarma Bosna i Dejan Tešić - član IO AIK banka, uspešni poslovni ljudi koji će govoriti o načinima na koje koriste društvene mreže.

 Na mrežama su i političari

Koliko puta ste poželeli da se javno obratite nekom od političara? Da li društvene mreže otvaraju tu mogućnost? Da li su nalozi političara privatno vođeni i kako se političari osećaju u prostoru koji nije pod njihovom kontrolom, saznaćete na panelu čiji su učesnici predstavnici državnog sektora. Takođe, najbolji konsultanti iz regiona ocenjivaće upotrebu društvenih mreža u političkim kampanjama i diskutovati o tome koliko zaista društvene mreže mogu uticati na ishod glasanja.

O tome koliko je dvosmerna komunikacija sa fanovima zadovoljstvo, a koliko opterećenje, govoriće Nina Badrić, Ivan Tasovac, Marko Kon, Ivan Zeljković i Zoran Stanojević.

(Telegraf.rs)