Evo zašto vas niko ne prati na Twitteru

Korisnici Twitter-a često odlučuju koga će zapratiti u roku od nekoliko sekundi, što znači da imate malo vremena da nekoga impresionirate, a ukoliko u tome niste vešti i imate malo pratilaca saznajte šta ne bi trebalo da radite ukoliko hoćete da se brojka poveća

Društvena mreža Twitter ima blizu 600 miliona korisnika. Iako većina njih ne tvituje svaki dan, svakom useru želja je da ga prati što više ljudi. I dok jednima uspeva, da iako nisu poznati, tvit podele hiljadama i milionima ljudi, drugi "mišljenja" dele sa nekolicinom. Ako ste se ikad zapitali zašto vas niko ne prati, evo nekoliko odgovora.

Pre svega pogledajte kako većina ljudi vidi vaš profil. Ukoliko vas neko nađe na svom "Home Stream-u" ili klikne "Who to follow" prvo što će ugledati je kratak opis vašeg profila. U opisu se nalazi vaša fotografija, kratka biografija, broj ljudi koje pratite, broj ljudi koji prate vas kao i poslednja dva vaša tvita.

Iako će neko pogledati vaš profil u potpunosti, većina će ipak odlučiti na osnovu ovog kratkog opisa. Vaš cilj je da maksimalno iskoristite ovaj prostor tako što će vaša biografija biti razumljiva.

9. Prodajete nešto

Ukoliko radite u marketingu ili prodaji to obavezno pomenite u vašoj biografiji. Nikako vašu biografiju i profil ne pretvarajte u vašar koji prodaje sve i svašta. Ako tvitovima svim snagama pokušavate da prodate nešto, ljudi nikako neće biti zainteresovani za vaš profil. Svakodnevno smo okruženi reklamama sa svih strana i bez ovakvih tvitova koji ljudima idu na živce.

10. Šaljete DM spam

Kao poslednji razlog zbog kojeg možete izgubiti pratioce su takozvane direktne poruke. Ukoliko vas neko zaprati a vi mu odmah odgovorite automatskom porukom u kojoj mu se zahvaljujete i poručujete da pogleda vaš Facebook profil ili blog za još interesantnog sadržaja ima jako loš efekat. Ovo je jako loš marketing kojim ne dobijate ništa, a možete izgubiti pratioce čim ih steknete.

(Telegraf.rs/Izvor: mashable.com)