Studija pokazuje da je iPhone 15 Pro najlošije ocenjeni Pro model kompanije Apple ikada

Vreme čitanja: oko 2 min.

Iako na prvi pogled može delovati zabrinjavajuće, 73% korisnika je uređaju ipak dalo pet zvezdica

Foto: Niks Evalds / Shutterstock.com

Novo istraživanje kompanije PerfectRec pokazuje da je iPhone 15 Pro najgore ocenjeni premijum model kompanije Apple do sada. Ovaj zaključak je izvučen iz analize koja je obuhvatila više od 690.000 korisničkih recenzija, postavljenih mesec dana nakon puštanja uređaja u prodaju.

Iako na prvi pogled može delovati zabrinjavajuće, 73% korisnika je uređaju ipak dalo pet zvezdica. Ovo je blagi pad u odnosu na prošlogodišnji model iPhone 14 Pro, koji je od 76% korisnika dobio pet zvezdica. U poređenju sa vrhunskih 84% pozitivnih recenzija (pet zvezdica) koje je ostvario model iPhone 13 Pro, ovogodišnji uređaj očigledno ima prostora za poboljšanja.

Zanimljivo je napomenuti da, iako iPhone 15 Pro dolazi sa nizom poboljšanja poput titanijumskog okvira, A17 Pro čipa, USB-C porta i naprednih kamera, rane korisničke ocene sugerišu da je pregrevanje mogući faktor koji je uticao na loše prihvatanje uređaja.

S druge strane, osnovni modeli iPhone 15 i iPhone 15 Plus su dobili bolje ocene u poređenju sa prošlogodišnjim modelom iPhone 14. Njih 76%, odnosno 78% korisničkih recenzija bile su od pet zvezdica. Mogući razlog za ovakav ishod leži u tome što su ovi modeli predstavili očiglednija unapređenja, kao što su novi dizajn, bolje kamere, USB-C port i A16 Bionic čip.

Dok je vršila analizu, kompanija PerfectRec je odlučila da ponovno pregleda rezultate ranijih anketa o zadovoljstvu korisnika modelom iPhone 14. Prema novim podacima, procenat korisnika koji su modelu iPhone 14 Pro Max dali pet zvezdica ostao je nepromenjen na 80%. Međutim, ocene osnovnog modela iPhone 14 su se poboljšale i sada je 76% korisnika dalo pet zvezdica, u poređenju sa ranijih 72%.

"Naša teorija je da postoji određeni jaz između načina na koji rani kupci vide proizvod i kako ga doživljavaju tipični potrošači. Ljudi koji poruče iPhone na dan lansiranja možda imaju veća očekivanja i lakše se razočaraju nego oni koji ga kupe kasnije tokom godine", zaključuje analiza.

(Telegraf.rs)