Novo izdanje Fakulteta za medije i komunikacije iz digitalnog marketinga

"SEO: od teorije do prakse"

Foto: Fakultet za medije i komunikacije/Promo

Širok opus stručnih i naučnih izdanja Fakulteta za medije i komunikacije bogatiji je za još jednu knjigu iz oblasti digitalnog marketinga "SEO: od teorije do prakse" autora Nataše Krstić i Milana Gajića. U knjizi su objašnjeni svi elementi SEO procesa i dat je i sveobuhvatan pregled tehnika za uspešno pozicioniranje veb-sajta na pretrazivačima, koji u moderno doba internet revolucije predstavlja jedan od najrelevantnijih kanala digitalnog marketinga.

"SEO: od teorije do prakse" jedna je od retkih knjiga na srpskom jeziku koja detaljno obrađuje ovaj vid digitalnog marketinga, i služi kao detaljan vodič ka unapređenju vidljivosti, autoriteta i relevantnosti veb-sajta. Autori u knjizi dele svoje bogato iskustvo u oblasti SEO-a, uz obilje aktuelnih primera, u cilju da studentima i praktičarima pojednostave ovaj složen kanal digitalnog marketinga, kao i da olakšaju razumevanje SEO-a i u teoriji i u praksi.

Nataša Krstić vanredna je profesorka na studijskom programu Digitalni marketing Fakulteta za medije i komunikacije, a 2016. godine specijalizarala je i optimizaciju veb-sajt na internet pretraživačima (Search Engine Optimisation, SEO) na Univerzitetu Kalifornija. Milan Gajić, bivši student i predavač na FMK, nakon završenih studija stekao je bogato iskustvo u optimizaciji veb-sajtova za domaće i inostrane klijente.

(Telegraf.rs/PR)