Maraja pristala da reklamira proizvod sa ukusom sira i luka, pa postala bogatija za 9.000.000 funti!

Pevačica će se u okviru reklamne kampanje naći na 50 miliona kesica proizvoda

Pop zvezda Maraja Keri (49) postala je bogatija za 9 miliona funti (9.906.300 evra), i to zahvaljujući tome što će se njeno lice naći na pakovanju čipsa.

Pevačici je ponuđeno da "smeni" grupu "Spice Girls" i postane novo zaštitno lice grickalica, za šta će dobiti 9 miliona funti.

To joj je dovoljno da kupi jedno 13 miliona kesica čipsa sa ukusom luka, na čijem će se pakovanju naći posle "Spajsica" koje su ovu ponudu dobile u aprilu.

- Ugovor je završen i sada se samo pregovara oko detalja, odnosno toga šta će Maraja uraditi ili neće uraditi za brend. Kao deo kampanje, njeno lice će se pojaviti na 50 miliona pakovanja čipsa - naveo je izvor.

Maraja Keri, Foto: Tanjug/AP

- Ova kampanja će zaista biti predstavljena na svim socijalnim mrežama. Nadaju se da će Maraja, kao i "Spajsice", napraviti pravi hit od ovoga i da će postati viral - ističe izvor, a prenosi "The Sun".

Maraja, koja je "teška" 244 miliona funti, prethodno se pojavila u nekoliko reklamnih kampanji. Bila je rrame uz rame sa Donaldom Trampom, a takođe je reklamirala i preparat za gubitak kilograma.

Pogledajte deo kampanje sa "Spajsicama":

(Telegraf.rs)