"Spotovi su danas postali čista erotika. Mislim da su neprimereni za mlade ljude"

- Ono što je činjenica jeste da su meni uvek neke audio verzije sa mojom fotografijom bile u trendingu i dobile veći broj pregleda nego konkretno spotovi - rekla je Lena Kovačević gostujući na televiziji "Pink"

Printskrin: TV Pink

Poznata muzičarka Lena Kovačević gostovala je u emisiji "Novo jutro" televizije "Pink", gde je govorila o svojoj karijeri. Ona se dotakla i spotova i pričala kako oni utiču na muziku.

- Danas spotovi pričaju priču, bar bi trebalo da pričaju priču. Ono što je vrlo nezgodno sa spotovima jeste da snažno utiču na muziku. Neko ko doživi spot na pogrešan način, a, na primer, nije do tada čuo pesmu, pesmu povezuje sa spotom... Amerika, Holivud, Los Anđeles su tu u velikoj prednosti u odnosu na nas, što prvo imaju budžete. Rijanini spotovi su preko 100, 200 miliona dolara. Dakle, oni imaju neograničene budžete. To je prva stvar. I onda zatim imate ekipu ljudi koji sa tim neograničenim budžetom zna tačno šta da radi - rekla je Lena.

Na pitanje voditeljke Irine Vukotić kakav bi spot želela da snima, Lena je odgovorila.

- Vrlo je nezgodno, zato što danas spotovi u suštini privlače masu na jedan način da muziku posmatraju kroz nekakvu vrstu erotike. Uopšte da se ne lažemo, spotovi su danas postali čista erotika, nekakvo štivo za odrasle. Mislim da su neprimereni za mlade ljude... Mislim da je to uzelo maha i otišlo dovraga totalno. Ali nećemo da budemo previše negativni. Ono što je činjenica jeste da su meni uvek neke audio verzije sa mojom fotografijom bile u trendingu i dobile veći broj pregleda nego konkretno spotovi - rekla je muzičarka.

Pogledajte i ceo intervju sa Lenom Kovačević:

Video: Lena Kovačević otkrila čime bi se bavila da nije odabrala muziku

(Telegraf.rs)