Marija Šerifović je vlasnica najskupljeg spota: Koštao je 75.000 evra, a evo i ko ga je finansirao

Poznato je da mnoge zvezde ulažu ogromne svote novca u ekranizovanje svojih numera

Foto: Marko Jovanović

Pevačica Marija Šerifović vlasnica je najkupljeg spota na estradi.

Naime, ekranizovanje pesme „Molitva“ koštao je čak 75.000 evra, tvrdi dobro upućeni izvor.

To je tada finansirao čovek koji je pomogao Mariji Šerifović da osvoji prvo mesto na Eurosongu, Saša Mirković.

- Marija Šerifović jedina je uspela da dovede Evroviziju u Srbiju, a u tome joj je 2007. godine pomogao menadžer i vođa delegacije, Saša Mirković. On je oduvek svestan toga da, ma koliko pevač bio talentovan, da bi se istakao mora da se uloži novac u karijeru i zbog toga nije žalio para - započinje izvor za "Hype".

- On je tada za spot pesme „Molitva“ iskeširao čak 75.000 evra. Želeo je da sve bude na vrhunskom nivou, bio je svestan da će ta pesma ostaviti traga na našoj, ali i svetskoj muzičkoj sceni i trudio se da ispuni najveće standarde - zaključio je izvor za pomenuti medij.

Podsetimo, vrtoglava popularnost Marije Šerifović traje godinama, a glas pevačice važi za jedan od najmoćnijih na ovim prostorima, a i šire.

Video: Marija Šerifović briljantno otpevala Đurđevdan

(Telegraf.rs)