SRPSKA ZLATNA POLUGA: Brend Novak Đoković vredi 2 milijarde dolara!

Odavno je Novak za Srbiju postao marketinški štih, ali koliko zapravo vredi, veliko je pitanje. Stručnjaci smatraju da njegovo ime nije dovoljno iskorišćeno

Ima li Srbija veći brend od Novaka Đokovića? Teško. Koliko njegovo ime donosi Srbiji, možemo samo da zamislimo, ali je činjenica da bi u ovom trenutku svi trebalo da budemo zahvalni što se pre nepunih 26 godina rodio trenutno najbolji teniser planete.

Ali vraćamo se na pitanje - koliko vredi ime dve godine zaredom apsolutnog vladara svetskih terena?

Nismo ni svesni bili koliko je to težak posao sazati, praktično nemoguć. Da je "Novak Đoković" firma ili preduzeće, bilo bi to mnogo lakše, jer individualni brendovi ne mogu da se procene metodama kao u slučajevima kompanije. Na svu sreću, Novak nije firma, nego individualac koji je rejting Srbije drastično podigao otkako je među top 10 svetskih tenisera.

Radmilo Armenulić već duže vreme tvrdi da Novak sigurno vredi bar milijardu dolara. Bilo je to posle osvojenog Mastersa u Majamiju, posle 24 osvojene titule.

- To što on radi nije radio nijedan teniser na svetu - počevši od humanitarnih akcija do toga da je idol mladima. Njegova vrednost je realno nemerljiva - kaže Armenulić za Telegraf, a na naše pitanje da li bar možemo da tvrdimo da vredi duplo više od prethodne analize, kaže kroz smeh:

- Apsolutno!

(S. Milošević)