SRPSKA ZLATNA POLUGA: Brend Novak Đoković vredi 2 milijarde dolara!

Odavno je Novak za Srbiju postao marketinški štih, ali koliko zapravo vredi, veliko je pitanje. Stručnjaci smatraju da njegovo ime nije dovoljno iskorišćeno

Komentari

  • Dragan Stojanović

    22. april 2013 | 21:49

    Novak je svetski čovek.Sport je nešto što ga je izbacilo u orbitu a on svojim talentom i neospornom harizmom osvojio ceo svet.U sportu, odnosno tenisu buće na vrhu još dugo. Mislim da jednog trenutka kada kao igrać prestane aktivno da igra treba da pređe u političare.Kao pametan momak treba da završi političke nauke i onda kao najveći autoritet zasedne u vrhu svetske politike. Zamislite ga kao našeg predstavnika u nejznačajnim svetskim organizacijama i forumima.Ko je taj koji bi imao hrabrosti da mu u bilo čemu protivu reči.Kažu da u politici onaj koji ima dobre lične kontakte mnogo toga može da uradi.Koliko bi njih imalo želje da sa Novakom postane prijatelj. Mislim da bi na taj način svoju svetsku slavu samo tako zaokružio i bio upamćen mnogo više nego kao promoter bilo čijih brendova.On je naš najveći i najznačajniji brend i tako treba i da ostane.

  • Saki

    22. april 2013 | 18:58

    I ako su kod nas poremecene vrednosti drustva, ima ljudi kao sto su Novak da pokazu i dokazu istinu o nasem drustu!

  • Mladen Markovic

    22. april 2013 | 17:50

    Naravno da ima!!!!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA