Marin otkrio kako funkcioniše Zvezdina transfer politika: "Nakon toga je sve teže prodati igrača..."

S. J.
Vreme čitanja: oko 1 min.

Ističe direktor crveno-belih kada je najbolje vreme za prodaju igrača

Foto: Marko Jovanović

Inkasirala je Crvena zvezda pozamašne svote u zimskom prelaznom roku, pre svega od prodaje svojih mladih igrača u velike klubove.

To se osetilo, najviše zahvaljujući Kosti Nedeljkoviću i Jovanu Mijatoviću, koji su svojim odlascima u Aston Vilu, odnosno Njujork klupski budžet "pojačali" za gotovo 20.000.000 evra.

Takođe, treba pomenuti i Stefana Mitrovića i Uroša Kabića, koji su takođe dali značajan doprinos. Sve to je realizovano, najpre zahvaljujući dobrom radu Zvezdinog sportskog sektora i skauting službe, koji su pravovremeno reagovali, a tim povodom, direktor crveno-belih, Marko Marin za Telegraf je otkrio kako funkcioniše transfer politika kluba iz Ljutice Bogdana.

- Politika našeg kluba kada su transferi u pitanju se još jednom potvrdila kao ispravna. Na sastanku Asocijacije evropskih klubova, kom sam prisustvovao u Amsterdamu, ljudi iz Nordsjelanda su predstavili svoj program i naišli na opšte odobravanje prikazavši idealnu prodaju za igrače na sledeći način, a kao što je poznato i Zvezda tako funkcioniše. Idejna politika, koja je potvrđena i statističkim podacima jeste da mladi fudbaleri najveću tržišnu vrednost dostižu, kada imaju između 18 i 20 godina. Optimalan broj utakmica koje treba da odigraju pre prodaje je između 30 i 60, a ukoliko govorimo o vremenskom periodu „prozor“ za prodaju je najpogodniji u maksimalno godinu i po dana. Nakon toga je sve teže prodati igrača - rekao je Marin.

Ovo je ujedno i filozofija jednog od najpriznatijih sistema za razvoj mladih igrača u svetu čiji su deo Brentford, Nordsjeland i akademija Right to Dream iz Gane. Konkretno, Nordsjeland je takvom filozofijom došao do toga da Ernesta Nuamu proda za 25 miliona evra u Lion, a zatim i Ibrahima Osmana za 16 miliona evra u Vest Hem.

(Telegraf.rs)