USRED KRIZE: Već u avgustu rasprodati aranžmani za Kopaonik!

Pored Kopaonika, najčešći izbor zimovanja skijaški centri na Zlatiboru, a u porastu je interesovanje za Prolom i Vrnjačkom banjom, mahom u nedelji pre i posle Nove godine

Građani Srbije neće se odreći zimovanja uprkos teškoj ekonomskoj situaciji. Turističke agencije i hotelijeri ističu da su brojna putovanja već sada rasprodata, i to najpre za Kopaonik i Zlatibor.

Kako piše "Informer", najveće interesovnje vlada za sedmodnevnim aranžmanima, mahom u nedelji pre i posle Nove godine. Pored Kopaonika, najčešći izbor zimovanja skijaški centri na Zlatiboru, a u porastu je interesovanje za Prolom i Vrnjačkom banjom.

Aleksandar Senčić, direktor nacionalne asocijacije turističkih agencija (JUTA), očekuje da će bar 50.000 domačih turista posetiti skijaške centre preko agencija.

- Interesovanje je za sada dobro, ljudi dolaze, raspituju se, rezevišu, pa očekujem da poseta bude u najmanju ruku kao i prošle godine. Za sada je primetno da one najbogatije interesuju aranžmani van Srbije, mahom u Francuskoj, Italiji i Austriji, dok oni nešto manje imućni najčešće biraju Kopaonik i Zlatibor, ali i Staru planinu. Uz to, sve više se prodaju i aranžmani u banjama koje uglavnom može da priušti tzv. srednja klasa - kaže Senčić.

I interesovanje stranih turista za zimovanja u Srbiji je veliko, kaže direktor Udruženja hotelijera Srbije Georgi Genov.

- Pored zemalja u okruženju, najviše se raspituju Rusi, Turci, Nemci i Grci. I ove godine očekujem da oko 120.000 turista poseti zimske turističke centre, a od toga barem 10 odsto trebalo bi da budu stranci - zaključio je Genov.

(Telegraf.rs)