ATLANTIC GRUPA: Nova organizacija distributivnog poslovanja

Kako bi organizacija poslovanja što adekvatnije odgovarala postavljenim ciljevima, kompanija je sprovela stratešku reorganizaciju ukupnog distributivnog poslovanja koje predstavlja važnu polugu rasta i razvoja, u regionu jednako kao i na spoljnim tržištima

Atlantik Grupa je kao jedan od temeljnih strateških ciljeva daljeg razvoja definisala internacionalizaciju poslovanja, primarno na tržišta Zapadne, Severne Evrope kao i područje ZND-a.

DEG banka prodala svoj deo vlasničkog kapitala u Atlantik Grupi

Kako bi organizacija poslovanja što adekvatnije odgovarala postavljenim ciljevima, kompanija je sprovela stratešku reorganizaciju ukupnog distributivnog poslovanja koje predstavlja važnu polugu rasta i razvoja, u regionu jednako kao i na spoljnim tržištima.

Tako su početkom septembra poslovi distribucije na nivou Grupe organizovani kroz dve glavne zone: Zonu Istok i Zonu Zapad.

U novoj organizaciji Zonu Istok čine Jugoistočna Evropa, Baltik i ZND region, dok će Zona Zapad obuhvatati Središnju i Jugozapadnu Evropu, nordijske zemlje i sva tržišta u prekomorskim zemljama.

Zona Istok

Srećko Nakić imenovan je potpredsednikom za Zonu Istok, kom odgovaraju svi menadžeri nadležni za poslovanja unutar Zone (SDP Hrvatska, SDP Srbija, DP Slovenija, DP Makedonija, SDR Horeca, SDR Baltik & ZND, partnerska distributivna tržišta na Kosovu, Bugarskoj i Rumuniji, PP Dečija hrana).

Svaka lokalna jedinica unutar Zone Istok nastavlja s dosadašnjim redovnim poslovanjem, raspolažući u potpunosti svim operativnim i funkcijama podrške.

Zona Zapad

Bojan Klarić imenovan je potpredsednikom za Zonu Zapad, kom će odgovarati svi menadžeri nadležni za poslovanja unutar Zone (SDR DACH - Nemačka, Austrija i Švajcarska - & Beneluks, DR Mediteran & Afrika, partnerski distributivni region Središnja Evropa i prekomorske zemlje, DR Severozapadna Evropa i Australija).

Unutar svake od navedenih teritorija fokus će biti na klasičnom maloprodajnom kanalu s posebno oformljenim timovima posvećenim specijalnim distributivnim kanalima, uključujući sportski i etno kanal.

Kako bi se lokalno znanje i stečeno iskustvo iskoristili na najbolji mogući način, svako distributivno područje će imati lokalnu funkciju upravljanja robnim markama kao i alocirane funkcije korporativne podrške.

Od sada pratite Telegraf i na Vajberu!

(Telegraf.rs)