NAJVIŠE IH VOLE: Milka, Koka-kola i Vegeta, prva tri brenda na prostoru bivše Juge

Nastavljen je rast srpskih brendova i to se pre svega odnosi na Smoki i Plazmu. Reč je o trendu koji je prvi put primećen 2013. godine, kao i o ponovnom rastu Jane koja je ušla u top 10

Prema najnovijoj regionalnoj listi brendova Valicon top 25, Milka, Koka-kola i Vegeta nastavljaju da prednjače u Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji, BiH i Makedoniji. Istovremeno je primetan trend rasta srpskih brendova, pokazalo je merenje, koje je rađeno 13. put zaredom.

Posle prva tri brenda - Milke, Koka-kole i Vegete - slede Cedevita, Smoki, Argeta, Orbit, Kokta i Nivea.

SRBIJA UZDIŽE SVOJ BREND! Vlada daje novac Exitu u narednih šest godina (FOTO) (VIDEO)

Kako je navedeno, nastavljen je rast srpskih brendova i to se pre svega odnosi na Smoki i Plazmu. Reč je o trendu koji je prvi put primećen 2013. godine, kao i o ponovnom rastu Jane koja je ušla u top 10.

ŠUMADIJA POSTALA SVETSKI BREND: Prvi put u istoriji vina će nositi oznaku geografskog porekla! (FOTO)

- Teško možemo da nađemo neki od lokalnih brendova na lestvici najsnažnijih, u onim kategorijama za koje je značajno da njima dominiraju upravo nacionalni brendovi, poput kategorija piva, kafe, mineralne vode, mlečnih proizvoda, sladoleda...Takođe, teško ćemo naći brendove koji se nalaze u kategorijama koje nemaju veliku raširenost, poput cigareta, strogo ženskih i muških proizvoda ili brendova iz premium segmenta - navodi se u saopštenju.

Najteži zadatak uvek imaju brendovi u oligopolnim kategorijama, na primer u kategoriji piva.

Ovo su najprodavaniji brendovi u svetu!

Aktivno prisustvo na najvećem srpskom tržištu preduslov je za ulazak na Valicon top 25 regionalnu listu. Zbog veličine nacionalnog tržišta srpski brendovi imaju nešto veću prednost u odnosu na ostale. Prednost je dvostruka - sa jedne strane uticaj veličine tržišta, a sa druge strane nepostojanje diskontnih trgovaca i loš razvoj privatnih trgovačkih marki u meri kao što je to na tržištima Hrvatske i Slovenije, kaže se u saopštenju.

(Telegraf.rs/Tanjug)