Ovo su najprodavaniji brendovi u svetu!

Iako ovi brendovi postoje već desetine godine, Alison Martin, direktorka Kantar vorldpanela, kaže da ih ljudi još doživljavaju kao sveže i zanimljive marke

  • 0

Kompanija Kantar vorldpanel svake godine objavljuje listu brendova čiji su se proizvodi najviše kupovali. Tu je takođe i godišnja lista brendova koji su ostvarili najveći rast poverenja kupaca, prenosi list „Figaro”.

U studiji je analizirano 11.000 brendova u 35 zemalja u svetu. Lista je napravljena na osnovu odgovora potrošača na pitanja o tome koliko često kupuju proizvode kojih robnih maraka. Analizirano je i 250 milijardi potrošačkih odluka pri kupovini.

Koji su najsnažniji brendovi?

Na osnovu ovih istraživanja došlo se do sledećih podataka:

Koka-Kola je najprodavaniji brend na svetu, iako je zabeležila manji broj ostvarenih poena (5,72 miliona) nego prethodnih godina.

Kolgejt u vlasništvu kompanije Kolgejt-Palmolajv, na drugom je mestu sa 3,99 miliona poena.

Foto: AP/Tanjug Foto: AP/Tanjug

Na trećem mestu je Magi u vlasništvu kompanije Nestle; ima vrednost od 2,76 miliona poena.

Na četvrtoj poziciji je Lajfboj u vlasništvu Unilevera, čija vrednost iznosi 2,34 miliona poena.

Peto mesto drži Neskafa, u vlasništvu kompanije Nestle, koji ima vrednost od 2,14 miliona poena.

Na šestom mestu je Pepsi, u vlasništvu kompanije Pepsi, brend koji ima vrednost od 1,98 miliona poena.

Sedmi je Lejs u vlasništvu kompanije Pepsi, koji je ostvario vrednost od 1,75 miliona poena.

Na osmom mestu nalazi se Knor, takođe u vlasništvu Unilevera, ostvario je vrednost od 1,65 miliona poena.

Dav u vlasništvu Unilevera je deveti, sa vrednošću od 1,46 miliona poena, zabeležio je napredak u odnosu na prethodnu godinu.

Na desetom mestu je Tajd. Ostvario je vrednost od 1,44 miliona poena.

Foto: Profimedia/Martin Mehes - ČIF Foto: Profimedia/Martin Mehes - ČIF

Iako ovi brendovi postoje već desetine godine, Alison Martin, direktorka Kantar vorldpanela, kaže da ih ljudi još doživljavaju kao sveže i zanimljive marke.

- Da bi se održao, brend mora da bude postojan, da postavi okvire i da postane prepoznatljiv širom sveta - smatra Martinova.

Na razvoju brenda rade takozvani brend menadžeri. Danas se brendiranje na biznis školama izučava kao deo marketinškog zanata. Tako, na primer, na BusinessAcademy u Beogradu na nekoliko obrazovnih programa, između ostalog i na Cambridge poslovnom programu, u okviru kurikuluma postoji kurs Brendiranje. Na ovom linku možete pročitati čime se polaznici ove škole bave kada uče o kreativnom procesu građenja brenda.

Više o novim strategijama u marketingu i brendiranju i obrazovnom programu koji polaznike priprema za profesionalni život u marketingu možete saznati ovde.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA