Nepokretnoj baki Tereziji isključili struju jer je dugovala 20 evra

Baka Terezija ima penziju oko 11.500 dinara, a sada je ostala, prema njenim rečima, bespotrebno bez 6.630 dinara

Terezija Molvarec, slabo pokretna 82-godišnjakinja iz Ferdinandovca u Hrvatskoj koja živi sama, prošle nedelje ostala je bez struje zbog duga od 138 kuna (oko 2.300 dinara) . Opomenu za dug, tvrdi gospođa Terezija, nije dobila pa je ostala u šoku kad je shvatila da je isključena iz mreže.

Baka Darinka nema struju ni vodu, a jedina želja joj je da Božić ne dočeka u mraku (FOTO)

- U zadnjem obračunu dobila sam obaveštenje da imam dug od 69 kuna (1.143 din.) i to sam platila, kao i akontaciju za januar. U utorak ujutro sam videla radnike Elektre da se motaju po mom dvorištu, a tek kad sam htela da upalim televizor, shvatila sam da su me isključili. Žalosno je što me niko nije upozorio na dug i da mi preti isključenje – požalila se novinaru "Jutarnjeg lista".

Odmah nakon isključenja Terezijin sin zatražio je objašnjenje od distributerske kompanije "220V" i dobio odgovor da je 82-godišnjakinja ostala dužna 138 kuna. Starica kaže da bi odmah podmirila dug da je dobila obaveštenje.

- Mi starci se teško snalazimo s računima, ali to nije razlog da nas se ne obavesti o dugovanju, pogotovo ako nam preti isključenje. Da sam kojim slučajem teško bolesna i da mi život zavisi o aparatima, mogla sam umreti - žalosno kaže gospođa Molvarec.

Na kraju je morala da plati i dodatnih 400 kuna (oko 6.630. din.) za ponovno uključenje na mrežu. I zbog toga je ogorčena na distributera, piše "Jutarnji".

- Moja penzija je 700 kuna (oko 11.500 din.) i svaka lipa mi je važna. Sad sam bespotrebno ostala bez 400 kuna i dva dana sam bila bez struje – upozorava.

U kompaniji "220V" ističu da zahteve za privremenu obustavu u isporuci struje šalju prema zakonskim propisima onim klijentima koji imaju dugovanje i kojima je bila poslata opomena.

- Upotrebljavamo i mere koje nisu predviđene zakonom, a to je zvanje klijenata i slanje SMS poruka te smo otvoreni za mogućnost otplatnog plana i mogućnost odustajanja od zahteva u slučaju socijalno ugroženih korisnika. U slučaju Terezije Molvarec poslate su tri opomene i imala je nepodmireno dugovanje za tri meseca. Nažalost, na opomene i pozive nije odgovarala pa smatramo da je sve skladno propisima – kaže Marko Lalić, direktor kompanije "220V".

(Telegraf.rs)