Putnici agencije Oktopod travel sa bebom doživeli pakao u Grčkoj: Sačekala ih štroka, dlake, preselo im letovanje (FOTO)

Šta je sve jedna porodica proživela u Stavrosu

Sigurno je svima dobro poznat osećaj kada ne možemo dočekati da krenemo na dugo očekivani i zasluženi odmor, ali osećaj razočarenja kada stignemo na željeno mesto nije baš poznat svima.

Sve što morate da znate ako kolima krećete na letovanje u drugu državu

Šta kada nas umesto prelepog apartmana i pogleda na more, dočeka pravi horor, sušta suprotnost od obećenag, očekivanog, na kraju krajeva i pošteno plaćenog.

Upravo to se desilo našim sugrađanima, koji su sa bebom od 22 meseca krenuli put Grčke, u letovalište Stavros. Odmah po dolasku u apartman prvobitno uzbuđenje je nestalo u trenu. Prljavština i nered koju su ostavili prethodni gosti, ostavili su P.U. i njegovu porodicu u šoku.

- Uplatili smo letovanje preko agencije "Oktopod Travel" za Stavros u periodu od 2. do 12. juna. Kada smo stigli tamo, prvo što smo primetili jeste blatnjavi prilaz vili "Strimonikos" u kojoj smo rezervisali apartman - počinje priču razočarani P.U.

Dok su kroz blato i prljavštinu gurali dečija kolica, odmor je zamenila buka i prašina sa obližnjeg gradilišta, jer gazda vile u kojoj su bili smešteni gradi još jednu odmah pored postojeće.

- Apartman je bio toliko prljav da ne znam da li ga je iko ikada čistio. Prašinčine je bilo na sve strane, po podu su bile dlake i mrve, džoger je bio crn i nesnosno je smrdeo, a kupatilo je takođe bilo puno dlaka i peska. Toliko daleko je išlo, da su čak od prethodnih gostiju ostale flaše od kozmetike i slično - dodaje P.U.

Tokom boravka osim buke i prljavštine borili su se i sa nestašicom vode.

- Na kraju sam tražio od agencije da mi refundira iznos od 160 evra, koliko je aranžman iznosio, međutim poslali su mi skandalozni odgovor poručujući da su oni program putovanja ispunili u celosti, i ponudili mi 10 odsto popusta na uplatu aranžmana kod njih za sledeće leto - sa nevericom kaže P. U.

U agenciji su rekli da nemaju ništa sa tim, da je dužnost vlasnika vile da vode računa o higijeni i uslovima.

- Po Opštim uslovima putovanja definisano je vreme ulaska u apartmane, obicno ne pre 14h, ali se često desi da stranke dođu ranije, pronađu objekat i uđu u "svoju" smeštajnu jedinicu pre ovog roka, kada postoji mogućnost da sobe nisu očišćene.

- Ukoliko predstavnik nije bio sa njima, to navodi na zaključak da su stranke ušle pre vremena. Generalno, ako kojim slučajem čistačice ne očiste sobu kako treba (što ne bi smelo da se desi), predstavnik na zahtev stranaka će obezbediti ponovno čišćenje apartmana - kaže Marko Šišović iz "Oktopoda".

Za izostanak tople vode takođe su imali "logično" objašnjenje da se u nekim delovima dana troši više vode nego obično.

Iz agencije ističu da građevinske radove nije bilo moguće sprečiti, jer u momentu zaključenja ugovora ili publikovanja Programa putovanja, agencija nije imala takvu informaciju.

- Ako bilo koji objekat koji se gradi u Grčkoj, a slično je i kod nas, ima građevinsku dozvolu za rad, ne postoji zakonski osnov za sprečavanje ove radnje - rekao je Marko.

Kao savet putnicima dodali su da budu strpljivi, pročitaju Program putovanja kao i Opšte uslove putovanja i zatraže pomoć kod predstavnika, u prevodu ko se zeznuo, zeznuo se, zato kada idete na odmor otvorite "četvere oči".

(Telegraf.rs)