SEJLOR: Srbi, zakupite oglas na Superbolu, pa će vas Ameri zavoleti!

Predsednik Poslovnog saveta SAD-Srbija Džon Sejlor naveo da je ključni problem Srbije u Americi njen imidž, navodeći da Albanci u SAD imaju dve lobističke firme i da zato uspešno prenose svoje stavove

Predsednik Poslovnog saveta SAD-Srbija, Džon Sejlor smatra da je ključni problem Srbije u Americi njen imidž, i ističe da je za privlačenje investicija i unapređenje ekonomije najvažnije da se on poboljša.

Sejlor je u intervjuu za "Glas Amerike", rekao da je nedavno o tome razgovarao sa premijerom Srbije Ivicom Dačićem, istakavši da je najpre potrebno da se poboljšanje imidža radi preko firmi za odnose sa javnošću koje Srbija nema u SAD.

- Većina Amerikanca malo zna o Srbiji, i na osnovu nedavne prošlosti, ne bi imala nešto naročito pozitivno da kaže o njoj. To tako nije bilo ranije - istakao je Sejlor, dodajući da bi Srbija trebalo da iskoristi popularnost dobro poznatih Srba u SAD, kao što su Novak Ðoković i srpski košarkaši.

Između ostalog predložio je i da se tokom finala prvenstva u američkom fudbalu Superbolu, koji gleda 110 miliona Amerikanaca, zakupi TV oglas:

- To je skupo, ali to gleda 110 miliona Amerikanca, i imali biste trenutno prepoznavanje zemlje, što bi dovelo do većeg i pozitivnijeg interesovanja - rekao je Sejlor, i dodao da kosovski Albanci imaju dve lobističke i dve firme za odnose sa javnošću u SAD, što im pomaže da uspešno prenose svoje poruke i stavove.

(Telegraf.rs / Izvor: Tanjug)