EU: Stop agresivnim reklamama
0
0
Pet godina nakon što je stupila na snagu direktiva o nefer reklamiranju, Komisija je najavila da će ojačati propise kako bi povećala poverenje građana u kupovinu u drugim članicama Unije
Evropska komisija objavila je niz aktivnosti kojima želi da stane na put agresivnim reklamama u Evropskoj uniji, kao što su lažne "besplatne" ponude ili reklame koje namame kupca proizvodom koji ne postoji, pa mu se ponudi skuplji.
Preporučujemo
NASLOVNE STRANE DANAŠNJIH NOVINA: Prelistavanje štampe za sredu, 5. novembar 2025. godine
Ko je najbogatiji poljoprivrednik Srbije? Obrađuje oko 36.000 hektara zemljišta, i snabdeva CEO REGION
Pet godina nakon što je stupila na snagu direktiva o nefer reklamiranju, Komisija je najavila da će ojačati propise kako bi povećala poverenje građana u kupovinu u drugim članicama EU.
U prvom izveštaju o primeni direktive koji je Komisija uputila Parlamentu i Savetu ocenjuje se da su članice kasnile u primeni direktive i da ima još problema sa reklamama u sektoru putovanja, finansija ili nekretnina.
(M. S. / Izvor: capital.ba)