BLOGOSFERA: Coca-Cola Sistem započinje finansijsku podršku blogerima u regionu

Cilj društveno odgovorne akcije Bloggers Network jeste značajno povećanje broja blogova koje vode pojedinci i grupe pojedinaca koji bi želeli i mogli da zarađuju od blogovanja

Slična društveno odgovorna akcija pokrenuta je 2011. godine koju je tada podržala kompanija Link Group i ova akcija je trajala do sredine ove godine.

Akcija Coca-Cola Bloggers Network Adria predstavlja unapređenje prethodne akcije sa ciljem da se podigne tržište oglašavanja na blogovima (dizanje kapaciteta tržišta blogova) na nivou regiona koji obuhvata Srbiju, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu, Makedoniju i Crnu Goru.

Coca-Cola Sistem će u tom kontekstu angažovati za početak devet blogera iz pet država, sa idejom da se ovaj tip promocije testira do kraja 2013.

Ako rezultati koje je postavila kompanija Coca-Cola Sistem budu zadovoljavajući, prema rečima Milice Stefanović (Coca-Cola Serbia Senior Public Affairs and Communication Manager) kampanja na blogovima se uvećava za jednog novog blogera tri puta godišnje iz jedne od država regiona, i to bi trebalo da traje godinama.

Interes organizacija koje sponzorišu blogere u ovoj akciji jeste pored klasičnog sponzorskog aranžmana i komponenta društvene odgovornosti, koja se u ovom slučaju odnosi na vraćanje vrednosti online zajednici (u ovom slučaju blogerima) koja veoma rado pomaže sve kvalitetne online projekte organizacija, i na ovaj način organizacija direktno utiče na povećanje tržišta oglašavanja na blogovima.

Veoma je važno napomenuti da kompanija Coca-Cola Sistem neće samo formalno podržati da se i druge kompanije uključe u ovu akciju, već je pre izvesnog vremena krenula sa konkretnim aktivnostima da svojim poslovnim partnerima prikaže značaj aktiviranja tržišta promocije na nivou regionalne blogosfere.

(Telegraf.rs)