Air Serbia uvela uslugu praćenja prtljaga

- Uz pomoć BagJourney, naši zaposleni sada mogu u realnom vremenu da prate kretanje prtljaga u svim fazama putovanja - izjavio je izvršni direktor Air Serbia za saobraćaj Deklan Keler

Kompanija "Air Serbia" pokrenula je novu uslugu "BagJourney" za praćenje prijavljenog prtljaga tokom svih faza putovanja, koja će omogućiti brzo utvrđivanje njegove tačne lokacije, u situacijama kada on kasni.

Air Serbia zatvara poslovnice u Nišu, Novom Sadu i Užicu

Ovako postupaju sa vašim prtljagom na aerodromu: Sad znate zašto su vam koferi izgrebani i kako se gube (VIDEO)

- Uz pomoć BagJourney, naši zaposleni sada mogu u realnom vremenu da prate kretanje prtljaga u svim fazama putovanja, da utvrde poslednju lokaciju na kojoj je prtljag viđen i efikasnije rešavaju situacije sa prtljagom koji kasni - izjavio je izvršni direktor Air Serbia za saobraćaj Deklan Keler.

Globalni sistem BagJourney, koji je razvio vodeći proizvođač avio-tehnologije SITA, koristi podatke sakupljene sa više aerodroma da bi pratio prtljag od njegovog prijavljivanja na let, preko sortiranja, prolaska kroz bezbednosne provere, utovara u kargo kontejnere i avione, sve do dostavljanja na aerodrom, navodi se u saopštenju Air Serbia.

Podaci za ovu uslugu trenutno se prikupljaju na Aerodromu "Nikola Tesla" u Beogradu i 16 drugih aerodroma u mreži Air Serbia, uključujući aerodrome Hitrou u Londonu, Šeremetjevo u Moskvi i Džon F. Kenedi u Njujorku.

U narednim mesecima, usluga će biti pokrenuta i na ostalim aerodromima.

Usluga je takođe spojena sa SITA WorldTracer platformom, globalnim sistemom za praćenje i usklađivanje prtljaga koji putnici mogu da iskoriste da lociraju svoj prtljag, zaključuje se u saopštenju.

(Telegraf.rs / Tanjug)