Učitelji u Sloveniji skeptični: 70 odsto njih smatra da je nastava na daljinu dala loše rezultate

U istraživanju funkcionisanja obrazovnog sistema tokom epidemije korona virusa učestvovalo je oko 10 odsto svih učenika, trećina slovenačkih nastavnika i dve trećine direktora

Foto: Shutterstock

Polovina slovenačkih učenika smatra da učenje na daljinu predstavlja veći izazov od učenja u učionici, pokazuje istraživanje koje je sproveo slovenački Nacionalni institut za obrazovanje.

Učitelji se slažu s tim, ističući da je većina ciljeva ipak ostvarena, mada čak 70 odsto smatra da je rad na daljinu dao gore rezultate od nastave u učionici, prenela je STA.

U istraživanju funkcionisanja obrazovnog sistema tokom epidemije korona virusa učestvovalo je oko 10 odsto svih učenika, trećina slovenačkih nastavnika i dve trećine direktora.

Većina nastavnika ostvarila je dve trećine ili više obrazovnih ciljeva, odgovorilo je 75 - 80 odsto učitelja koji su učestvovali u istraživanju, što je prilično visok udeo jer u nezavisnom radu treba posvetiti više vremena, izjavila je Tanja Rupnik Vec, direktorka Centra za kvalitet i istraživanje, na današnjoj konferenciji za novinare.

Video: Korona virus zatvorio škole u Šangaju: Ovako izgledaju onlajn časovi u Kini

(Telegraf.rs/Tanjug)