United media kupuje kompaniju Direct media: Podneli su zahtev za 100 odsto udela

Direct media je moderna advertajzing agencija

Kompanija United media je predala danas Komisiji za zaštitu konkurencije Srbije zahtev za odobrenje kupovine 100 odsto udela u kompaniji Direct media na tržištima Srbije, Crne Gore, Makedonije i Albanije.

United Media koja u svom sastavu poseduje i Televiziju N1, deo je regionalne United Grupe koja je u većinskom vlasništvu investicione kompanije KKR. Deo United Grupe koja posluje u šest zemalja bivše Jugoslavije je i kompanija SBB.

United Media u saradnji sa Direct Mediom ulaže 10 miliona evra u nove projekte sa Dandelion productions

Ovom akvizicijom Direct media postaje deo velikog sistema United medije i nastavlja razvoj novih tehnologija, inovativnih advertajzing modela i primene digitalnog marketinga. To će omogućiti da se osmišljena rešenja plasiraju kroz različite platforme, a Direct mediji osigurati potencijal za dalji rast, saopštila je kompanija.

- Direct media je moderna advertajzing agencija koja ima veliki broj klijenata u više zemalja regiona, odlične odnose sa TV stanicama i medijima i dobro razrađene modele plasiranja i monetizacije lokalne produkcije i atraktivnih sadržaja. Zbog toga smo ih prepoznali i kao odličnu platformu za pokretanje transformacije televizija u regionu kroz primenu novih tehnologija koje se sada uvode u celom svetu - rekla je direktorka United medija Aleksandra Subotić.

(Telegraf.rs/Beta)