6

United Media u saradnji sa Direct Mediom ulaže 10 miliona evra u nove projekte sa Dandelion productions

3. i 4. sezona “Ubica” ostaju na TOP kanalu!

Nakon izuzetno uspešne saradnje na produkciji Ubica mog oca 2 i velikog uspeha prve i druge epizode druge sezone serije, premijerno prikazane na novom Top kanalu u okviru platformi United Grupe (SBB, Total TV, Telemach), United Media je, u saradnji sa Direct Mediom, postigla dogovor sa američkom kompanijom Dandelion productions o višegodišnjoj saradnji.

Pomenuta saradnja sa Dandelion productions, pod rukovodstvom Predraga Gage Antonijevića, podrazumeva ulaganje od čak 10 miliona evra! Na realizaciju odmah dolaze 3. i 4. sezona Ubica mog oca i serija Zaspanka za vojnike. U okviru ovog budžeta, za potrebe TOP kanala, takođe će ekskluzivno biti proizvedeni i drugi serijski programi i formati.

Prva i druga epizoda UMO bile su najgledaniji program kod gledalaca SBB platforme. Gledanost je u proseku bila čak preko 20% “share-a”, daleko iznad nacionalnih kanala u periodu od 20:00 do 21:00, prema podacima TVbeat-a merenih na celoj bazi korisnika. TVbeat (tvbeat.com) je najmoderniji sistem merenja gledanosti koji se koristi na evropskim kablovskim, IPTV i drugim digitalnim platformama za gledanje TV-a.

(Telegraf.rs/ PR)

Tagovi: Direct Media, Investicija, novi projekti, SBB, TOP kanal, Ubice mog oca, Ubice moga oca, United Media, Zaspanka za vojnike

Pogledajte sve vesti u poslednja 24 sata

Komentari (6)
Poređaj komentare:
  • S
    Srki

    A koliko nas ima stonseriju pratimo preko interneta vise od pola Srbije i nema TOP kanal stvarni neznam sta je ovim filozofima sa RTS-a,a sto se tice serije samo reci hvale svaka cast!!!

  • B
    BlackHand

    Iskreno, ja vise volim malo srecnije serije, ovo.je klasicna drama... Dajte malo serija koje su kao Srecni Ljudi ili Porodicno blago... To su lepe serije, o srpskim porodicama i problemima, prava stvar za gledanje... Ovo je isto super i produkcija i prica ali je vise drama neka.... Samo nastavite i sto neko rece pre mene, samo nek glumci rade i zaradjuju, to je bitno.

  • P
    Plavi patlidzan

    Bitno je da nasi glumci imaju angazman i da rade svoj posao a ne da reklamiraju banke i ostale gluposti

#KAKTUS2018: Festival integrisanih komunikacija 12. i 13. novembra u Beogradu

Ovo nije narod lakrdijaša i psovača, rijalitiji su sramota za Srbiju: Ministar kulture kivan jer ne može da utiče na stanje u medijima

Internet više neće biti potpuno slobodan: Evropski parlament podržao reformu autorskih prava koja su bila nezaštićena (FOTO)

RTS se opet zaigrao: Prvo vremenska prognoza, a sada i pravopisne greške

Otvorena peta konferencija #Digital2018 – Digitalizacija je imperativ naše budućnosti

Udruženje evropskih novinskih agencija složno: Gugl i Fejsbuk da plate autorska prava za sadržaje koje sada besplatno koriste

Gasi se poznati njujorški nedeljnik: Čuveni Vilidž Vojs prestaje sa radom posle 60 godina i tri Pulicera

TV VREMEPLOV, 2008: Ovo su bile najgledanije emisije, filmovi, serije, šou programi pre 10 godina! Rezultati su hit (VIDEO)

Nastavak umiranja štampe: Ugasila se novina posle 232 godina postojanja, ovo su razlozi

Italijanski novinar fascinantnim rečenicama objasnio kako je spinovanje u medijima odredilo sliku koju svet ima o ratu na Kosovu

60 godina RTS: Servis pristojne i normalne Srbije (FOTO)

RTS slavi važan jubilej: 60 godina postojanja javnog medijskog servisa Srbije

Krstić podneo ostavku u Upravnom odboru RTS-a, pa na Tviteru obrazložio zašto

Šest medijskih i novinarskih udruženja predalo zahteve Vladi Srbije (FOTO)

Dnevne novine u Nemačkoj gube čitaoce: 1,3 miliona ljudi manje ne čita štampu

Koliko košta sekund reklame pre početka RTS Dnevnika?

Finalni razgovori za preostalo parče nacionalnog etra: Dodela "Avaline" frekvencije na jesen

#kaktus2018: Festivali su ogledala i ubrzani kursevi rasta

Srbi svakog dana vide 2.362 reklame

Srušila se mreža i signal HRT-a, ugašeni svi programi

RTS napravio grešku tokom uključenja iz Vašingtona, svi su gledali u gornji desni ugao ekrana (FOTO)

Klif Ričard dobio slučaj protiv BBC-ja: Medijska kuća mora da plati dodatne troškove od 850.000 funti

Vruća jesen na kanalima FOX Networks Group-e

Povratak televizije otvorenih očiju na medijskom nebu Srbije (FOTO) (VIDEO)

Prva srpska reklama trajala je 7 minuta i podrhtavala je: Emitovana je u biskopima kao čudo, a snimljena je pre 92 godine (VIDEO)

Brnabić o ratu sa novinarima i podelama: Do 2011. godine je postojala potpuna kontrola medija, a danas otvorena debata

Nakon bronze, stiže i zlato: New Moment osvojio i Zlatnog lava na Kanskom festivalu

Vlada Srbije dobila dve važne grupe za medijsku strategiju u narednih 5 godina

Formirana Radna grupa za izradu medijske strategije: Dogovoreno i formiranje Koordinacionog tela za saradnju sa medijima i Tima za dijalog (FOTO)

Asocijacija medija o odgovornosti Ministarstva kulture i informisanja za probleme ovogodišnjih konkursa

Kako su izgledale vesti u Srbiji pre 110 godina (FOTO)

United media kupuje kompaniju Direct media: Podneli su zahtev za 100 odsto udela

Poslali dronove da ispišu naslovnu stranu Tajma: Ogromna flota bespilotnih letelica obasjala nebo (FOTO) (VIDEO)

Preminuo vlasnik Daso grupe i lista "Figaro": Umro u kancelariji u 93. godini

Koje promene nas očekuju u novoj "Slagalici"? (VIDEO)

Prvi sastanak predstavnika medija i premijerke Srbije: Nova medijska strategija u planu (FOTO)

Marketing stručnjaci na devetoj Direct Media Akademiji poručili: Inoviraj, ne imitiraj (FOTO)

Vreme je da se menja slika o ženama u medijima: Nažalost, mnogo su važniji dekoltei, nego ono što govorimo

Asocijacija medija traži da se u roku od 10 dana ponovo formiraju komisije za sufinansiranje medijskih sadržaja

Prošle godine je ubijeno 66 novinara, u Srbiji je napadnuto 92, a danas je Dan slobode medija

Reporteri bez granica objavili mnogo jak spot protiv lažnih vesti (FOTO) (VIDEO)

Ombudsman: Od početka godine 30 napada na novinare