BITKA ZA GLAS: Političari u kampanji sade drveće, dele pomorandže, kokoške i jaja (FOTO)

Političke partije u predizbornim kampanjama posežu za svakojakim trikovima i tako za glas daju građanima kokoške, kobasice, novac, jaja i testeninu uz već tradicionalno deljenje upaljača i olovaka

Političari i političke partije na sve moguće načine pokušavaju da zadobiju poverenje birača i tako dobiju glas više od svojih takmaca u izbornoj borbi. Tako u predizbornoj kampanji možemo videti da stranke dele upaljače, hemijske olovke, kalendare, ali i sade drveće, daruju voće i povrće, kobasice, testeninu, kokoške i jaja, a iz Agencije za borbu protiv korupcije kažu za Telegraf.rs da Zakon o finansiranju političkih aktivnosti zabranjuje da stranke sprovode takav vid kampanje!

Iako su poslednji parlamentarni izbori održani 6. maja 2012. godine, u Srbiji, čini se, neprestano traje predizborna kampanja, jer građani malo-malo izlaze na birališta i biraju sastav lokalne vlasti u svojim mestima.

(D. Z.)