Pronašli smo domaćina Stojana koji je postao popularan preko noći: Zovu ga u rijaliti, a on ima plan

Razgovarali smo sa Stojanom dok mu je prilazila mušterija, bio je duhovit i kada nije bio pred kamerama. Otkrio nam je kako je počeo da proizvodi rakiju

Foto: Printskrin Facebook/CentralMedia

Stojan Milošević, vlasnik gazdinstva iz Medveđe, za kratko vreme postao je veoma popularan na društvenim mrežama zbog svojih izjava o učešću na Agro sajmu u Beogradu. Iskreno je odgovarao na pitanja o poseti i zaradi na svom štandu, a Telegraf.rs pozvao ga je baš u trenutku kada je bio na jednoj manifestaciji.

Na prvo "halo" već čujemo kako ga potencijalne mušterije ispituju o rakiji i vinu koje ima u ponudi.

Duhoviti Stojan nas moli da ostanemo na vezi i čujemo zvuk sipanja vina u čašu. Degustator komentariše da je to malo vina.

- Pa malko, moram da šparam (štedim) - odgovara mu Stojan.

Smeje se zainteresovani kupac, ali i mi.

Završava se degustacija, a proslavljeni domaćin nam kaže da je i danas na nekoj manifestaciji i prodaje ono što njegova porodica, prvenstveno žena i on, proizvode.

Raspoložen je, kaže da nije znao da će ovako brzo postati popularan i dodaje da telefon ne prestaje da mu zvoni.

- Nudili su mi tu da uđem u rijalitije neke, ali da vam kažem, ja sam svaki dan među ludacima, kad bih otišao u rijaliti, završio bih u ludari. Ja sam samo iskren prodavac, nemam za tezgom mlade, lepe devojke, ali imam svoj šarm i duhovitost - otkriva Stojan.

Prema njegovim rečima, prodaja nekog proizvoda 50,1 odsto zavisi od samog prodavca.

Vraćamo se na priču o čuvenom Agro sajmu na kom je učestvovao, objašnjava nam da je Beograd dobro tržište, ali da su sajmovi neisplativi. Kako kaže, potrebno je mnogo novca, jer učešće iziskuje visoke troškove, ali tu niko ne kupuje, svi samo - "lizućkaju".

Mora da se zna ko je kec

- Znate, mora da se zna ko je kec, kao u kolu, da se zna ko vodi priču. U mojoj kući to sam ja, ali mnogo mi pomaže supruga. Deca manje-više. Imam dve ćerke, jedna je stjuardesa, a druga fizioterapeut, ali one nisu toliko zainteresovane za biznis u koji smo ušli. Imamo mi i voćnjake, radnike, sve sami radimo i tvrdim da je ova rakija visoko kvalitetna, znam od čega je pravimo - ispričao je Milošević.

U našem razgovoru se setio kako je sve počelo od voća sa kojim nisu znali šta će. Tada je Stojan odlučio da napravi kvalitetnu rakiju i da ne štedi na "materijalu", a kaže da je njegova rakija osim ukusom, posebna i izgledom, ambalažom. Kada negde prezentuje svoje proizvode (ne samo rakiju) svi im hvale tezgu.

Pitali smo za kraj razgovora, koji su povremeno prekidali kupci, šta su mu planovi za budućnost.

- Do maja ću razmisliti u kom će se pravcu razvijati naš posao. Mi smo svi uključeni u nastajanje ovih kvalitetnih proizvoda, ali preostalo mi je još da se pozicioniram na tržištu. Važno mi je da vidim da su mušterije zadovoljne mojim radom i ophođenjem prema njima. Umemo da se našalimo, nasmejemo i širim taj neki pozivitan duh, a oni to osećaju - rekao je za kraj razgovora Stojan.

Video: Telegraf u destileriji Nenada Krstića, pili smo njegovu vrhunsku rakiju

(S. Čenad)