MARKETING 17. VEKA: Reklama za kafu iz 1650. godine (FOTO)
U vremenu pre nego što je marketinškom branšom zavladala pseudoumetnost, oglasi su imali obrazovni karakter i igrali su na intelektualnu kartu: manje uvredljivo za inteligenciju, nego što je to slučaj danas
Ovaj oglas o kafi iz 1650. godine, inače rani oblik marketinga iz vremena kada ovom branšom još nije vladala pseudoumetnost i koji se danas može videti u Britanskom muzeju, napisala je prva londonska kafana u Aleji Svetog Mihaila u Kornhilu.
Preporučujemo
Arheolozi skenirali piramidu i ostali bez teksta: Dve neobične šupljine menjaju priču staru 4.500 godina
Otišao po cigarete i nestao: Sin nakon 55 godina otkrio JEZIVU SUDBINU svog oca, kopajući u podrumu kuće!
"To je jednostavna i nevina stvar, pretvorena u piće tako što će peče u peći, istuče u prah i prokuva u izvorskoj vodi. Pije se otprilike pola pinte, uz pošćenje sat vremena pre i bez obedovanja sat vremena posle, i uzima se onoliko vruća koliko može da se izdrži", kaže se u ovom oglasu.
Sa naznakom da je pola tadašnje imperijalne pinte oko 2,7 decilitara danas, tekst napominje da je ovaj napitak odličan za varenje zbog čega ga treba piti ujutru i oko tri ili četiri sata posle podne.
Ako znate engleski jezik, pročitajte integralni tekst: