Tekila koja košta 30.000 dolara - po flaši! Da biste se napili od nje, potrebno je da budete milioner (FOTO)

Prodaja tekile u SAD je porasla za 67% tokom protekle decenije, a nedavno je prevaziđena prodaja jeftine sorte pića

Jedna kompanija koja proizvode tekilu je napravila pravu pometnu na tržištu. Brend Klasa Azul, uglavnom se može naći na luksuznim zabavama kao što su premijere filmova, dodela nagrada i zabave slavnih. Cena ove tekile po flaši iznosi između 87 i 26.280 evra (100 - 30.000 dolara).

Tekila će početi da pada sa neba: Osmišljen oblak koji proizvodi kišu ovog alkohola i ima jak cilj (FOTO) (VIDEO)

Prvi put se pojavila na tržištu 1997. godine. Meksički osnivač Arturo Lomeli priznaje da je njegova prva tekila bila jeftina i da je bila spakovana sa lepljivim sombrerom i brkovima.

On se onda vratio u školu kako bi dobio magistraturu iz luksuznog marketinga da bi mogao da proslavi svoj brend. Ubrzo je razvio daleko luksuzniji proizvod u veoma jedinstvenom pakovanju.

Njegova tekila se prodaje u ručno rađenim i obojeni keramičkim flašama, koje liče na mlin za biber.

- Počeli smo da razmišljamo u smislu eksluzivnosti, da damo najbolje što možemo, onima koji će to da cene. Nismo zamišljali da ćemo redovno prodavati izuzetno skupe flaše - rekao je on.

Prodaja tekile u SAD je porasla za 67% tokom protekle decenije, a nedavno je prevaziđena prodaja jeftine sorte pića, prenosi money.cnn.com.

Najskuplja flaša u ponudi Klase Azul je ona od 26.280 evra koja ima i zlato od 24 karata. Zbirka od 15 luksuznih flaša je kreirana za proslavu 15. godišnjice Klase Azul.

Ova tekila se pravi u Meksiku ali Lomeli nema nameru da je prodaje svojim sunarodnicima, iako je prodaje bogatim turistima na plažama u Kakunu i Kabo San Lukasu.

Umesto toga, on se skoncentriše na tržište u Evropi i SAD-u. Tokom 2016. godine kompanije je prodala 234.000 flaša Klase Azul, a prodaja je porasla za 46% u odnosu na prethodnu godinu.

(Telegraf.rs)