Bilbord o kojem svi pričaju
4
2
Društvene mreže proteklih dana preplavile su slike, ne estradnih zvezda, već „duhovitih“ bilborda, koji su osvanuli na beogradskim ulicama
Foto: Promo
Kampanja o kojoj svi pričaju delo je Auto kuće Kompresor i njihovog centra za prodaju polovnih automobila – AUTOLAND-a, a koja uspešno koketira sa maštom posmatrača, postavljajući pitanje – Zar je važno što nisi bio prvi? – uz fotografiju atraktivne devojke.
Preporučujemo
"ŠTA URADI, ČOVEČE?" Rendgenski snimak zatvorenika šokirao policajce - HITNO POZVANI LEKARI
OTKRIĆE KOD OBALE ITALIJE Naučnici na dubini od 500 metara ugledali impozantne strukture
Impresije su podeljene, ali se svi slažu oko toga da su bilbordi privukli dosta komentara i pažnje.
Da li je važno što nisi bio prvi ostavljamo vama da procenite.
(Telegraf.rs/ PR)