≫ 

"Neovlašćeni serviser" savetuje šta da uradite pre nego što posle vanrednog stanja sednete za volan

Priču o nesvakidašnjem auto-mehaničaru Mirku Rašiću i auto-mehanici kao životnoj strasti, izboru i pozivu, kao i prvom srpskom automehaničarskom YouTube kanalu moći ćete ovoga vikenda da čitate na portalu Telegraf.rs

  • 7
Mirko Rašić Printscreen: YouTube/Neovlašćeni serviser

Vanrednom stanju, uvedenom zbog epidemije korona virusa, od danas je kraj. Već smo počeli više da se krećemo nego u protekla dva meseca, a takođe, sve se više automobila može primetiti na ulicama.

Većina četvorotočkaša, koja je poslednja dva meseca uglavnom provela na parkinzima i u garažama, ponovo se vraćaju u fukciju. Ipak, posle višenedeljnog stajanja, preporučljivo je pregledati neke osnovne stvari, pre nego što npr. odete do vulkanizera da zamenite gume. (Ukoliko to već niste uradili...)

Upravo zbog toga, jednog od trenutno najpoznatijih i najpopularnijih beogradskih automehaničara Mirka Rašića, autora u Srbiji i regionu popularnog YouTube kanala Neovlašćeni serviser, pitali smo šta je prvo što bi vozači trebalo da urade pre nego što ponovo sednu za volan.

 
 
 
Погледајте ову објаву у апликацији Instagram
Објава коју дели MechanicBelgrade (@mechanicbelgrade) дана

- Pre prve vožnje vlasnici automobila bi trebalo da provere sve tečnosti u automobilu, da izmere nivo ulja i nivo antifriza i da vizuelno provere da li je kočiono ulje na maksimumu. To je ono osnovno - kaže Mirko.

Budući da je sasvim moguće da se, usled višenedeljenog mirovanja, akumulataor vašeg automobila ispraznio, "neovlašćeni serviser" kaže da je potpuno svejedno da li ćete ga dopuniti pomoću punjača na kućnoj električnoj mreži ili upaliti motor pomoću kablova, pa potom akumulator dopuniti vožnjom.

- I jedno i drugo je podjednako dobro. Manje - više je svejedeno, ali svakako je jednostavnije da upale motor na kablove nego da vade akumulator. Pre bih savetovao paljenje na kablove! - dodaje Mirko, uz napomenu da je važno što pre zameniti zimske gume letnjim, pošto se one po toplom vremenu više troše, stvaraju veću buku, loše utiču na upravljanje autom i povećavaju potrošnju goriva.

 
 
 
Погледајте ову објаву у апликацији Instagram
Објава коју дели MechanicBelgrade (@mechanicbelgrade) дана

Priču o nesvakidašnjem "neovlašćenom serviseru", automobilima i automehanici kao životnoj strasti, izboru i poslu, kao i prvom srpskom automehaničarskom YouTube kanalu koga podjednako prate zaljubljenici u automobile iz Srbije i okolnih zemalja, moći ćete ovoga vikenda da čitate na Auto stranama portala Telegraf.rs.

(Telegraf.rs/MBJ)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Nebojša

    7. maj 2020 | 19:55

    Ovaj dečko je kralj! Ima samo 30 godina života, a mehaniku poznaje bolje od mnogih mehaničara sa 30 godina mehaničarskog staža. Jednom majstoru sam, zahvaljujući onome što sam naučio iz njegovog videa, bolje ja objasnio šta fali mom puntu nego što je on pretpostavi. Čak je moja devojka poslednjih nedelja počela da gleda njegove klipove... Svaka ti čast, majstore!

  • blingaro

    8. maj 2020 | 18:06

    Mirko, samo gas, bato.

  • Milos

    8. maj 2020 | 16:16

    Ako je akumulator totalno prazan sigurno je bolje napuniti ga na punjač jer ga alternator nikad nece napuniti do kraja. Može čak i da izgori stator alternatora kad pokušava da pripuni neke premium akumulatore npr kao sto je varta. Akumulator je svakako bolje napuniti na punjač. Mehanika je jedno elektrika drugo. Pozdrav

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA