Ove stvari o redovnom održavanju automobila bi svaki vozač obavezno trebalo da zna

Servisni intervali se razlikuju od proizvođača do proizvođača i od modela do modela...

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika cigo
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Nikola

    09. april 2023 | 16:13

    Samo da auto delovi nisu toliko skupi. Realno je da naš budžet nije ni približan npr nemačkoj.

  • Om

    13. mart 2021 | 18:45

    Tesla kao proizvođač automobila je posebna priča. Od samog procesa kupnje pa nadalje, Teslini modeli izazivaju dvojake emocije. Jedni ih slijepo obožavaju, nešto slično fanatizmu koji vidimo kod fanova Appleovih proizvoda, dok ih drugi ne mogu smisliti i smatraju ih čistim pomodarstvom. Usprkos visokoj cijeni i specifičnom načinu kupnje, Tesle se mogu vidjeti i na našim cestama, a model koji je zaslužan za sve to je upravo Model S. Gotovo svi misle da se električni auti zbog nedostatka klasičnog motora ne mogu pokvariti ili da ne zahtijevaju neko održavanje. Međutim, upravo je taj Teslin model i najnepouzdaniji električni automobil obuhvaćen ovim istraživanjem. Čak 61% vlasnika Tesle prijavilo je probleme sa svojim automobilima. Najčešći su problemi s kvalitetom karoserije i elektrikom, a onda slijede kočnice, elektrika motora i ovjes. Iako su svi automobili ostali u voznom stanju, pola ih je bilo više od tjedan dana

  • Om

    13. mart 2021 | 18:37

    Tesla kao proizvođač automobila je posebna priča. Od samog procesa kupnje pa nadalje, Teslini modeli izazivaju dvojake emocije. Jedni ih slijepo obožavaju, nešto slično fanatizmu koji vidimo kod fanova Appleovih proizvoda, dok ih drugi ne mogu smisliti i smatraju ih čistim pomodarstvom. Usprkos visokoj cijeni i specifičnom načinu kupnje, Tesle se mogu vidjeti i na našim cestama, a model koji je zaslužan za sve to je upravo Model S. Gotovo svi misle da se električni auti zbog nedostatka klasičnog motora ne mogu pokvariti ili da ne zahtijevaju neko održavanje. Međutim, upravo je taj Teslin model i najnepouzdaniji električni automobil obuhvaćen ovim istraživanjem. Čak 61% vlasnika Tesle prijavilo je probleme sa svojim automobilima. Najčešći su problemi s kvalitetom karoserije i elektrikom, a onda slijede kočnice, elektrika motora i ovjes. Iako su svi automobili ostali u voznom stanju, pola ih je bilo više od tjedan dana

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA