
Američki Ferrari: Pogledajte kako izgleda novi Chevrolet Corvette
Nakon višedecenijske istorije koncipirane oko velikog V8 motora smeštenog u dugačkom “nosu”, novi Corvette sada kreće nekim potpuno drugim pravcem, uglavnom “rezervisanim” za čistokrvne supersportske automobile, a imajući u vidu i boju predstavljenog automobila, može se reći da predstavlja neku vrstu američkog Ferrarija.
Promena koncepcije bila je neophodna ukoliko je Chevrolet sa modelom Corvette želeo i dalje da se ravnopravno takmiči u klasi supersportskih automobila, budući da su limiti velikog V8 motora smeštenog napred dostignuti još kod prošle generacije.

Sada se iza kabine nalazi atmosferski 6,2-litarski V8 agregat koji oslobađa 502 konjske snage i 637 Nm, što i nije neka cifra u današnjem svetu supersportskih automobila, ali koja će se sasvim sigurno drastično povećati dolaskom Z06, a naročito ZR1 verzije, za koju se priča da će imati preko 900 “konja”!
Interesantno, automobil je sada za 137 milimetara duži (ukupno 4630 mm), a povećano je i međuosovinsko rastojanje na 2723 mm. Novi Corvette narastao je i u širinu, za 56 mm, a pomalo nekarakteristično, povećala se i masa, i to za čak 166 kilograma, na čak 1527 kg.

Još jedna od “revolucija” jeste i napuštanje klasičnog manuelnog menjača u korist nove 8-stepene transmisije sa dvostrukim kvačilom. Tu su i adaptivni amortizeri u okviru Magnetic Ride Control sistema, koji je već duži niz godina prisutan kod Corvette.
Što se tiče enterijera, i on je u velikoj meri nov i po prvi put, izrazito orijentisan ka vozaču, sa centralnim grebenom koji “pregrađuje” prostor između vozača i suvozača. Tu je i veliki displej infotejnment sistema, dok se ispred vozača, a iza gotovo četvrtastog volana, nalazi digitalna instrumentacija.

Novi Chevrolet Corvette će se proizvoditi u GM-ovim proizvodnim pogonima u gradiću Bowling Green, u Kentakiju, a cena će biti saopštena naknadno, negde u vreme održavanja Salona automobila u Frankfurtu.
(Đorđe Pavićević/TopSpeed)
Video: HONOR 400 je telefon koji nudi nešto što za ovu cenu nećete videti nigde
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
SRBIN
Predobro i premocno izgleda.. Svaka cast.
Podelite komentar
911
Nešto najružnije u automobilskoj industriji što sam do sada video...
Podelite komentar
Jagos
Sve je to ok,moderna,originalna,ali mislim da su trebali da se vrate retro dizajnu kao kod kamara,mustanga i calendzera....
Podelite komentar