• 2

Tesla 2020. otvara prodavnicu u Srbiji, ali će ona biti drugačija od svega na šta smo navikli

Kupce u Srbiji čeka velika promena kada je prodaja automobila u pitanju

  • 2

Izvršni direktor čuvenog proizvođača električnih vozila, Elon Mask, izjavio je da će kompanija početkom sledeće godine otvoriti svoje prodajne salone u Slovačkoj, Hrvatskoj i Srbiji.

- Napokon ćemo učiniti da Nikola Tesla bude ponosan na nas tako što ćemo otvoriti prodavnice u zemljama njegovog porekla, izjavio je.

Sudeći po izveštajima, Evropi je potrebno još Tesla prodavnica i svest o ovom brendu usled sve većeg porasta potražnje za električnim vozilima.

Tesla tek treba da otvori prodavnice u velikim evropskim gradovima, a sudeći po kompanijinim procenama, postoji hitna potrebna za čak 60 do 80 novih salona.

Najbrži SUV-ovi 2019 Tesla model x

Foto: Tesla motors

Međutim, Tesline prodavnice su daleko od klasičnih prodajnih salona na koje su mnogi navikli jer same prodavnice ne prave nikakav dodatni profit jer se vozila ne prodaju po većoj ceni.

Drugim rečima, kompanija je izbacila posrednike i svoja vozila prodaje direktno kupcima, pa samim tim nema potrebe za povećanjem cene.

Umesto prodaje, Tesla kupcima jednostavno nudi mesto na kom mogu da vide vozila i dobiju potrebne podatke.

Kompanija je direktan prodavac, i to predstavlja veliku promenu auto industriji.

Zbog toga, nije moguće kupiti auto u prodavnici, već kupci to moraju da urade preko interneta jer je auto kompanijama zabranjeno da direktno prodaju automobile.

Ako auto kupujete direktno u salonu, onda to kupujete od licenciranog prodavca koji takođe mora da zaradi od prodaje, i zato su automobili u tradicionalnim salonima skuplji.

Umesto da vam tamo prodaju kola, Tesla saloni postoje kako bi kupci dobili sve informacije koje su im potrebne i zaposleni koji tamo rade neće pokušati da vam prodaju auto.

Cilj Tesla prodavnica jeste da se ljudi upoznaju sa električnim automobilima i shvate da oni polako postaju sve pristupačniji.

(Telegraf.rs)

Komentari

  • Srk

    Na prvoj slici vam je porsche.

  • Vlasnik Model S

    Tesla "prodavnice" nisu baš toliko drugačije po izgledu. Nisam nikada kupovao kola u Srbiji, ali u Severnoj Americi je razlika, pre svega, u mestu prodaje i odsustvu bilo kakvog pritiska da se kupi "više". Zaposleni jesu entuzijastični ali ne dobijaju proviziju od prodaje jer se sva kupovina obavlja, ustvari, Internetom (čak i ako ste u "prodavnici", posade vas za računar i puste da naručite). Inače, ovo će da bude odlično (kad se konačno desi, što je pitanje jer Tesla često kasni), ne samo zbog onih koji imaju mogućnosti da kupe nove Tesle već i zbog ljudi u prolazu koji će biti sigurniji jer će imati lokalni servis.

Preporuka sa Weba

Google preporuke

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima