
Pali "kao mina" i vozi se svaki dan: Ovaj Amer obožava svoj "sarajevski" Yugo GV iz 1987.
Zlatno doba Zastavinog "internacionalnog" poslovanja, tokom '80-ih godina, kada se veliki broj "jugića" izvozio u Sjedinjene Američke Države, mnogi se i danas sećaju. Uglavnom sa setom, jer uprkos (ne)kvalitetu tih automobila, mora se priznati da su imali dušu, bili relativno jednostavni i jeftini za održavanje.
U Americi ih je, uprkos velikom broju izvezenih primeraka, ubrzo sustigao loš glas, međutim, bilo je i onih Amerikanaca koji su voleli i još uvek se rado sećaju svojih "jugića".
Pa čak i danas, postoje ljubitelji ovog modela koji očuvane primerke "kriju" u svojim garažama, kao što je ovaj Yugo GV iz 1987. godine, sa oko 65.000 pređenih kilometara.
Šta više, vlasnik je pokazao i kako njegov Yugo GV "pali" na spoljnih 0 stepeni Celzijusa (doduše, unutar garaže), nakon što nedelju dana nije startovan.
Jeste, ima tu sitnijih nedostataka, kao što je previsok "ler", ali kao što i vlasnik reče, to se brzo i lako reši. Inače, motor je serijski 1,1-litarski sa karburatorom, snage 55 "konja" sa 4-stepenim manuelnim menjačem.
A kako je jednostavna zamena ulja, demonstrirao je na narednom snimku, i to sve u "domaćoj radinosti", na navozima između dve kuće.
Na snimku se može primetiti i da "jugić" još uvek poseduje originalne sarajevske tablice, sa kojima je uvežen u SAD.
Inače, ovde nije reč samo o "kolekcionaru" koji svoga "jugića" drži u garaži već je ovaj Yugo GV registrovan i vozi se često.

Šta više, vlasnik je postavio čak i fotografiju kako Yugo "pomaže" Chevrolet Cobalt-u, koga vozi njegova verenica, da "upali"!
Video: Jugića je nasledio od pokojnog oca, nabudžio ga i sad Nikola gazi do šampiona Srbije
(Telegraf.rs/TopSpeed.rs)
Video: HONOR 400 je telefon koji nudi nešto što za ovu cenu nećete videti nigde
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Nebojša
jugić je vrh! 😃 jedno vreme dok sam živeo u uk, slučajno sam kupio jedan polovan sa desnim volanom, za par stotina funti. više iz zezanja, nego zbog nekog nacionalnog ponosa. bio je kanta u odnosu na ostale "makine" kakve su ljudi oko mene vozili. kad sam se vratio, poklonio sam ga drugaru ircu, opet iz za***ancije. njemu stajao u garaži godinu - dve, pa se u jednom trenuku zainatio da ga sredi. sad je negde na pola posla, a već su mu nudili da ga kupe. kaže, ako ga proda dobro - pola je moje!
Podelite komentar
Zoran
Najbolji auto.
Podelite komentar
Miša Bgd
Za 33 godine prešao 65000... baš se vozi.
Podelite komentar