• 3

Jedinstvena inovacija švedskog proizvođača, neće se baš dopasti jednom delu vozača

Iz Volvoa poručuju da je ovo samo deo strategije čiji je cilj da se u potpunosti eliminiše smrtni ishod saobraćajnih nesreća

  • 3

Kao što je to relativno nedavno i najavio, švedski Volvo, poznat kao jedan od najznačajnijih inovatora kada je bezbednost vožnje u pitaju, prvi je proizvođač automobila na svetu koji je uveo ovo novo ograničnje.

Brojni proizvođači automobila imali su praksu da maksimalnu brzinu svojih vozila ograničavaju na 250km/h, ali to više neće biti slučaj sa modelima švedskog proizvođača.

Tako će ubuduće svaki novi model sa znakom Volvoa na prednjoj maski imati elektronski limitiranu maksimalnu brzinu na 180km/h, iznad koje neće moći da ide bez obzira na snagu motora.

Iz Volvoa poručuju da je ovaj potez samo deo strategije čiji je cilj da se u potpunosti eliminiše smrtni ishod saobraćajnih nesreća i tvrde da će primenom ovog rešenja biti spašeno mnogo života.

Svoj potez ocenjuju kao "konkretan doprinos" u cilju smanjenja broja slučajeva prekoračenja brzine. Malin Ekholm iz Volvovog centra za bezbednost kaže da je, i pored toga, 180km/h i veoma velika brzina, ali ipak značajno manja od prethodnog limita od 250 km/h.

Kakvo je vaše mišljenje o ograničavanju maksimalne brzine koje je uveo Volvo?

Glasajte

Osim ovoga, Volvo će svoje automobile opremati Care Key programabilnim ključem, putem koga će vozač svom automobilu moći da postavi dodatna ograničenja, što bi moglo da bude prilično korisno rešenje kada se automobil deli sa drugim, manje iskusnim, vozačem.

Jedini izuzetak od novog ograničenja maksimalne brzine je elegantni električni kupe Polestar 1, koji će i moći da razvije brzinu od 250km/h.

(Telegraf.rs)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Sasa91

    Volvo je ispred svih sto se tice sigurnosti.

  • Електро-возач

    Возити 180 km/h тамо где је ограничење 40 је пребрзо. Возити 180 тамо где се вози и по 240 (рецимо у Немачкој) је споро. Даље, брзину треба прилагодити саобраћају и временским и осталим условима. Ако већ хоће да ограничавају то треба да ураде паметније. Ионако се Волво води као ауто за маторе/спораће а и са изменама више нису најбезбеднији - ово им неће помоћи.

  • Baja,

    Volvo je kvalitetan auto al su mu skupi rezervni dijelovi pri popravci,

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima