≫ 

Ovo su glavni razlozi saobraćajnih nesreća na putevima Srbije, slede strože kontrole

Na auto-putevima Srbije, za tri godine, je poginulo više od 270 ljudi, što znači da sam auto-put nije i garancija da se na njemu može bezbedno voziti...

  • 14
Saobraćaj, autoput Beograd  Preševo, Koridor 10 ,  Pomoravlje, Jagodina Foto: Tanjug/Dušan Aničić

Među glavnim uzrocima saobraćajnih nesreća na putevima Srbije su prekoračenje brzine i nedržanje rastojanja od vozila ispred sebe.

Zbog toga iz saobraćajne policije apeluju na vozače da poštuju ograničenje brzine i sve saobraćajne propise i najavljuju pojačanu kontrola učesnika u saobraćaju. Iz MUP-a najavljuju veći broj policajaca na motociklima i kontolu vezivanja pojaseva na zadnjim sedištima.

Stručnjaci iz oblasti saobraćaja kažu da je ponašanje vozača na auto-putu često bahato i da se nereteko teške nesreće dešavaju zbog toga što vozači ispred ne signaliziraju gde se kreću.

- S obzirom na to da na auto-putu nisu predviđena ukrštanja ili prepreke, pa da vozači moraju da koče, ljudi voze mnogo opuštenije. Kada se na auto-putu dogodi nezgoda, onda su to obično nezgode velikih razmera tipa 200, 300 vozila - kaže za RTS profesor Saobraćajnog fakulteta Milan Vujanić.

U takvim nesrećama gotovo nikada ne učestvuje manje od 10 vozila u nizu, i to samo zbog toga što vozači ne očekuju takvu radnju vozila ispred sebe.

Agencija za bezbednost saobraćaja sprovela je anononimno testiranje vozača kako bi se uverili koliko brzina na auto-putu može da bude problematična.

Na auto-putevima u Srbiji je, za tri godine, poginulo više od 270 lica, što znači da sam auto-put nije i garancija da se na njemu može bezbedno voziti - ukoliko se ne pridržvate pravila, ističu stručnjaci.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Mls

    14. septembar 2020 | 16:19

    Mobilni telefoni, svaki drugi razgovara ili kuca poruke

  • Vozac

    14. septembar 2020 | 17:30

    Kada budu poceli da kaznjavaju upadice sa sleperima koji hoce da obilaze drugo vozilo a pritom se krecu 3-5 km/h brze od ovog ispred sebe pritom im treba realno 2 do 2.5 km da preteknu i vratr se u svoju traku u najboljem slucaju, a iza sebe skupljaju pravi voz vozila. Svi nervozni a jos ovaj sto ga zaobilazi samo malo doda gas i idu paralelno onda i sve blokiraju. To sam doziveo preko 100 tinak puta do sad. To bi prvo najstroze kaznjavao.

  • pero

    14. septembar 2020 | 16:24

    Ma kavi bre apeli.Kao na zapadu snimanje i ko ne odrzava distanci kazna pa cak i uzimanje dozvole na odredjeno vreme.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA