Sve strože ekološke norme u Evropi primorale su brojne proizvođače automobila da uvedu hibridne ili električne modele u svoju ponudu, koji istovremeno, lagano potiskuju dizel verzije, kojima je i najteže da ispune najnovije zakone o emisijama izduvnih gasova.
Tako je i Renault počeo sa ukidanjem dizel verzija nekih modela na određenim tržištima Zapadne Evrope, a prvi koji će ostati bez 1,5-litarskog dCi turbo dizela jeste Kadjar. Za sada nije poznato da li će slična sudbina zadesiti i snažniji 1.8 dCi motor od 150 KS.

Nakon njega, plan je i da Captur, pa i Clio "izgube" dizel motore, jer je i potražnja za njima u poslednje vreme opala, s tim da će kod ova dva modela, pored klasičnih benzinaca, u ponudi biti i hibridne benzinsko-električne pogonske jedinice, prenosi TopSpeed.
Jedini koji će još neko vreme ostati u ponudi jeste dizel motor u Meganu, budući da je on i najtraženiji od gore navedenih, kao i da je nedavno usklađen sa najnovijim Euro 6d i RDE2 normama. Podsetimo, Ford je pre par dana "ukinuo" Fiestu dizel, dok je Mazda još ranije najavila da će uskoro u ponudi imati samo benzinske motore.
(Telegraf.rs)
Video: HONOR 400 je telefon koji nudi nešto što za ovu cenu nećete videti nigde
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Bobby
Баш лепо, и после могу да продају Кађара са приколицом са цистерном за бензин.
Podelite komentar