Uprkos kritikama: Hrvat koji je "kriv" za nove "bubrege" poručuje da BMW od njih - ne odustaje

"Ne možete da kreirate dizajn koji će svima da se sviđa. Ako stvarno želite da se istaknete, onda morate da osmislite nešto što je, u isto vreme, i drugačije i prepoznatljivo..."

  • 14
BMW 4 Coupe Foto: BMW

Nakon što je početkom juna prošle godine predstavio nove modele svoje najprodavanije Serije 3, BMW je najavio novi dizajnerski pravac svojih budućih automobila čiji najprepoznatljiviji detalj predstavlja prednja maska sa velikim "bubrezma".

Dvodelni simbol sa prednje maske čuvenih sportskih limuzina i kupea nikada nije bio veći, što se nije baš svidelo svim ljubiteljima legendarne bavarske marke. Najveći broj kritika dolazi sa društvenih mreža, a neki kritičari su čak išli dotle da nove modele nazovu i "bubrežnim bolesnicima".

BMW 4 Coupe Foto: BMW

Iz BMW-a poručuju da prate šta ljubitelji njihovih automobla imaju da kažu na temu novog dizajna, kao i da ne vide razlog da menjaju svoj novi izgled prednjeg dela svojih četvorotočkaša, budući da je to dizajnerski pravac koji će biti prisutan na više budućih modela u narednim godinama.

Šef dizajna bavarskog auto giganta Domagoj Đukec, inače Hrvat rođen u Frankfurtu, ističe da zbog kritika na račun novog izgleda "bubrega" uopšte ne spava lošije:

- Ne možete da kreirate dizajn koji će svima da se sviđa. Svako u kompaniji, kao i izvan nje, ima svoje mišljenje i drugačiji ukus. Ako stvarno želite da se istaknete, onda morate da osmislite nešto što je, u isto vreme, i drugačije i prepoznatljivo - rekao je Đukec u intervjuu za britanski AutoExpress.

BMW iX Foto: BMW

Osim sedana i karavana Serije 3 i kupea Serija 4, novi pravac BMW-ovog dizajna vidljiv je i na modelima iX, i4 i Gran Coupé.

BMW mora da ima nešto što ga izdvaja od konkurencije i zbog čega će biti drugačiji, kaže Đukec, i ističe da će svi koju sa tim imaju problema - morati da se naviknu.

BMW Serija 4 Foto: BMW

Potpredsednik odeljenja za dizajn Adrijan van Hojdonk dodaje da BMW ozbiljno gleda na reakcije ljudi.

- Pratimo i društvene medije, samo što ne možemo da znamo da li su oni koji tamo iznose kritike pravi kupci. Stavove osluškujemo, uzmamo ih u razmatranje kada otpočne rad na dizajnu.

Video: Kakav auto, strašan auto: Na ovakvoj igrački zavideće mu apsolutno svi

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA