"Cena - prava sitnica": Najjeftiniji električni automobil spreman za pohod na Evropu

Sa baterijom kapaciteta 27,4 kWh i elektromotorom sa 44 konjske snage, nova Dacia Spring je u stanju da sa jednim punjenjem pređe 230 kilometara, uz maksimalnu brzinu od 125 km/h...

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Hmm...
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Bobby

    16. mart 2021 | 19:37

    Вероватно вам је промакло да напишете да му је ово нови (поновни) наступ у тој категорији, јер је претходни потпуно пропао на тржишту.

  • Čika Pera

    15. mart 2021 | 23:36

    Lisici je groždje uvek kiselo,a matematika je jedna i nepogrešiva.Auto je unutra manji od Sandera ali za ljude normalnih dimenzija dovoljan za dnevno predju do 100km a statistika kaže da je takvih 88%. Drugo i najbitnije od Sandera s plinom i 3klipa skuplji je samo 2.000eura.A sad ide ono najvažnije na primeru njegove garancije na bateriju od 120.000 jer je baterija najveći ubica Srba od promaje na ovamo.120.000km=8.000litara benzina=9600eura,plina 10.000lit=6000eura,struje 21.000kwh=1700eura noćna tarifa,plus nema redovnih servisa što cenu benzincima diže za 1000e plus

  • Elektro-vozač

    15. mart 2021 | 19:49

    Ovaj auto nije za van grada ali to velikom broju ljudi može biti dovoljno. A van grada potrebno je da domet bude koliki i putnika u komadu, odnosno oko 400-500 realnih km postaje dovoljno. Za kućno punjenje nemojte da vas 13 sati punjenja buni. Većina dnevne potrošnje je ispod 50km ili, ako je dometu verovati, ovde oko četvrtine baterije (ne verujem WLTP baš toliko). To bi značilo da i dnevna/noćna dopuna traje do oko četvrtine od tih 13 sati, odnosno do malo više od 3 sata, dok vi uživate u krevetnim aktivnostima, recimo. Moram pronaći podatke o sistemima za održavanje baterije i slično za više komentara. A oni koji prosto zahtevaju sa baš svaki električni auto ima domet "bar 1000km" neka se jave kada toliko budu prelazili svakog dana i kada to isto baš svi fosilci budu mogli (što se neće desiti nikada pa ni tada jer odlaze u zaborav) - imam odgovor i za to.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA