Koliko je u Jugoslaviji moralo da se radi za nov auto: Dve i po godine za Yugo, 102 za "mečku"!

Kada je 1990. ponuda stranih automobila iz uvoza postala veća nego ikada ranije, kragujevačka Zastava je pokrivala skoro 78 odsto tržišta...

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika X
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Перагеније

    23. maj 2021 | 16:20

    Ма немогуће! Тад се "много боље живело"...

  • labris

    23. maj 2021 | 09:07

    Pustite 90-e,pričaću vam nešto još iz Titova života,a i posle sve do 90-e. Automobili zapadno evropskih proizvođača mogli su da se kupe i za vteme Titova života ali i posle uz carinu od 100%. Tako da je mercedes vrednosto 20.000 dm kod nas koštao 40.000 dm. Bilo je privilegovanih"drugova i drugarica" članova centralnih komiteta koji su tu privilegiju imali,naj više ih je bilo iz Slovenije pa Hrvatske,pa Beograd ostala partijska buranija je mogla da kupi golfa 1 posle 2 po ceni od 20- 25 000 dm (TAS) isto važi i za Renault (IMV) OPEL (IDA) dok je radničkom proleterijatu pripao kec,pz,yugo,lada,dačija,fića koji je koštao 3 plate i ogromne kuće bez građev.dozvole čije je kredite svaki dan jela infalcija i na kraju kuća za šteku dve cigara. Danas je otprilike slično ali o tim veštinima neki drugi put.

  • R9

    23. maj 2021 | 01:35

    Ovo su gluposti... Pokojni cale kupio juga od 2 plate...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA