
Da li biste kupili polovnjaka iz fabrike: Toyota planira da preuređuje polovna vozila i vraća ih na tržište
Novonastali uslovi u automobilskoj industriji dovode do nekih poslovnih poteza koji su donedavno bili nezamislivi.
Pojačani konzumerizam i sve žešća konkurencija skratili su životni vek pojedinih generacija modela gotovo do apsurda, pa su neki modeli otišli u redizajn čak i samo godinu dana nakon lansiranja. Nedostatak čipova je sve to usporio, a kupci se sada okreću tržištu polovnih automobila. Sve je to podiglo cene i novih i polovnih vozila, pa je stvoren preduslov za nešto donedavno nezamislivo – tzv. "prepravljeni automobili".
Naime, magazin Autocar piše o odluci britanskog odeljka Toyote da kupcima ponudi opciju preuređenja za polovna vozila. Nova usluga, pod nazivom Kinto, biće jedna od mogućnosti, a ideja je uzeti automobil nakon prvog ciklusa korišćenja, kao što je na primer lizing, i vratiti ga u fabriku.
Tamo će vozilo biti temeljno preuređeno i pripremljeno za drugi ciklus korišćenja. Toyota bi čitav postupak kasnije mogla da ponovi još jednom, pre nego što automobil dođe do kraja svog radnog ciklusa i završi na recikliranju.
Fabrički postupak može da uključuje ugradnju novih komponenti, ali i ponovnu upotrebu polovnih delova iz vozila koji su još u dobrom stanju, zatim obnovu baterija u slučaju hibridnih modela i još mnogo toga.
U fokusu ovog programa trenutno je Toyotina fabrika u centralnoj Engleskoj koja za lokalno tržište proizvodi modele Corolla hečbek i Corolla karavan.
Video: Prva Auto-moto berza polovnih vozila na Novosadskom sajmu
(Telegraf.rs)
Video: HONOR 400 je telefon koji nudi nešto što za ovu cenu nećete videti nigde
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Baja
Toyota je najbolje i dugotrajnije Japansko auto.
Podelite komentar
Map
Da
Podelite komentar
Lepi
Veoma rado
Podelite komentar