≫ 

Sve veći otpor zabrani benzinaca i dizelaša 2035. godine. Još pet država EU je protiv

 ≫ 

Ove države su predložile realniji scenario, smanjenje emisije CO2 iz vozila za 90 posto do 2035. i potpunu zabranu tek 2040. godine.

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika goran
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Veteran

    30. jun 2022 | 01:09

    Nema ništa od toga, vratiće oni Tamica i zastavu na D-2 ,kako je krenulo..

  • Go go

    29. jun 2022 | 16:59

    Dizel je zakon.

  • Elektro-vozač

    29. jun 2022 | 16:49

    Kako stvari stoje zabrana neće biti ni potrebna, sve svejedno dolazi na svoje kako valja jer se većina već osvestila te im je jasno da je otpadnoj tehnologiji mesto prvo na otpadu a zatim u centrima za reciklažu. Nova je i bolja i jeftinija. Kako god, zabrana se odnosi na kupovinu novih automobila, koje već nema smisla kupovati (fosilne), samo je proizvodnja električnih još uvek nedovoljna. Neko vreme će potrajati dok i polovnih ne bude dovoljno da zadovolji i to tržište. Zakon se ne odnosi a njih ali su fosilci toliko očajni u odnosu na električne a preskupi da će i taj narod shvatiti i naći rešenje. Za one koji, zapravo, voze, već odavno novi novcati električni može biti jeftiniji od poklonjenog novog novcatog fosilca, razlikuju se samo detalji.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA