
Sledeće godine kraj za Renault Megane RS
Ovo nisu samo spekulacije jer je informaciju potvrio generalni menadžer Renaulta u Australiji Glen Sealy, koji je za australijski magazin Drive potvrdio da je odluka doneta zbog smanjenja potražnje za vozilima visokih performansi s konvencionalnim pogonom u ovom segmentu.
"Megane RS završava naredne godine. Trenutno ne mogu da kažem tačan datum, ali se proizvodnja definitivno neće nastaviti nakon naredne godine. Potražnja za snažnim hatchback modelima u Evropi slabi. Zamena bi mogao da bude električni automobil, što ima smisla", kaže Sealey.
Čitajući između redova, Renault verovatno radi na snažnijoj verziji modela Megane E-Tech koja bi imala snagu i performanse Megana RS. Trenutno najsnažniji Megane razvija 218KS i 300 Nm obrtnog momenta, a od 0 do 100 km/h ubrzava za 7,4 sekunde. Megane RS u Trophy verziji pokreće 1,8 litarski motor s turbopunjačem, koji isporučuje 300KS i 420 Nm obrtnog momenta, tako da mesta za poboljšanja ima.
Budućnost snažnih hatchback modela s motorima s unutrašnjim sagorevanjem je neizvesna, a očekuje se da će Renault predstaviti poslednju i brojčano ograničenu verziju modela kojom će ispratiti Megane RS u istoriju.
(Telegraf.rs)
Video: HONOR 400 je telefon koji nudi nešto što za ovu cenu nećete videti nigde
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Rs driver
Nema veze , pravit ce ih vw , Honda ili netko drugi baterije nikad i nikako ne mogu zamenit kola ovog tipa
Podelite komentar